Ja, tror ikke vi skal høre på meg ;-)![]()
![]()
![]()
WOW!! DET tror jeg vi skal slite med å få til![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, tror ikke vi skal høre på meg ;-)![]()
![]()
![]()
WOW!! DET tror jeg vi skal slite med å få til![]()
![]()
heiheihei!!!!! Dette er mobbing!
Er det ikke fint å ha en sånn stille og beskjeden jente som meg her inne da??

Teit? Synes hun var snill ;-)teite Tante rød!!!! Hun tvinga meg til å spise en sjokolade som lå i skapet!!!!!
Da sov hun rimelig lenge da!![]()
Nja... Til at det blir eneste dupp i dag var det ikke så lenge.... Hun slår til og sover lenger og egentlig....Det var ganske lenge da, snuppa her sover ikke så lenge![]()
Jeg klager!!!Mobb mobb![]()
synest du vell du!!Teit? Synes hun var snill ;-)
Det tror jegDere fikk ingen tittel av meg siden dere er så stille og anonyme begge to![]()
Dere har ikke det altså. Dere er noen av de jeg har fått minst inntrykk av liksomDet tror jegVi har nok ikke fått gitt deg noe sørlig inntrykk av hvem vi er !
![]()
Hahah! Nei det tror ikke jeg hellerJa, tror ikke vi skal høre på meg ;-)
Wow, skulle ønske snuppa her også hadde noen mosterdupperNja... Til at det blir eneste dupp i dag var det ikke så lenge.... Hun slår til og sover lenger og egentlig....
greit!!!!Bare klag du!!![]()
![]()
![]()
![]()
Værdens beste faktisksynest du vell du!!Hun finnest ikke snill!!!!
Haha! Så bra! Da er du i det miste ikke lei oss endaDere har ikke det altså. Dere er noen av de jeg har fått minst inntrykk av liksom![]()
Gjør det!! Gjør det!!!greit!!!!![]()
Haha, det går vel uansett ikke ann å bliHaha! Så bra! Da er du i det miste ikke lei oss enda![]()
Å jodaa!!!Haha, det går vel uansett ikke ann å bli![]()