Nei, gjør nok vondt for de. Tror nesten alle små får glippe mellom fortenna i begynnelsen. Går sammen når det kommer flere tenner![]()
Hehe... Ja, de gjør nok det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, gjør nok vondt for de. Tror nesten alle små får glippe mellom fortenna i begynnelsen. Går sammen når det kommer flere tenner![]()
Nå titter såvidt begge fortenna oppe fram![]()
Ja, veldig sjarmerendeHehe... Ja, de gjør nok detMen er litt sjarmerende også synes jeg! Ser ikke anntydning til noen flere tenner nå, heldigvis
![]()
Hva skal dere i dag da jenter? Vi skal på et småbarnstreff! Hvis ikke han plutselig sover lenge i dag også daHadde vært typisk det
![]()
Håper de snart kommer her også da!Husker ikke helt, men er flere uker siden. Laget en tråd her om at han var helt blå i tannkjøttet. Var rundt da det begynte ihvertfallMen er vel de siste par ukene vi har hatt slitsomme netter "bare"
![]()
Ingen planer, tror vi skal slappe avHva skal dere i dag da jenter? Vi skal på et småbarnstreff! Hvis ikke han plutselig sover lenge i dag også daHadde vært typisk det
![]()
Det gjør de nok daHåper de snart kommer her også da!![]()
Ja, veldig sjarmerendeFår håpe vi får en tann pause nå
![]()
Hurraaa!God morgen damer![]()
Nå sover knerten,og jeg er ENDELIG ferdig med den missekåringen![]()
Alvin liker faktisk tannpussJa, det får dere nok snart! Her er tannpuss en kamp hver gang :/
jeg skal ha klubb i kveld, så må ordne og styre til den
men er knallvær med blå himmel og sol så må ut en tur også
typisk at han sover lenge om dere skal vekk, slik er det som regel her også![]()
Ja var virkelig på tideHurraaa!![]()
God morgen damer![]()
Nå sover knerten,og jeg er ENDELIG ferdig med den missekåringen![]()
Ja veldig flinkGod morgenHør der!! Flink jente
![]()
Titter innom på vei til jobbNatta sjønne du
Sov godt![]()
Du titter vell innom før du drar på jobb?![]()