Kos dere i solaLillegutt sov i 2, 5 timer på duppen sin og snart går vi ut i finværet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dere i solaLillegutt sov i 2, 5 timer på duppen sin og snart går vi ut i finværet![]()
Tja...Mjøsisen???Titter innom før vi skal ut på tur! Gjett hvor!!![]()
Egentlig veldig bra så vi stakk en liten tur ut i solaHvordan er været hos deg da?
men du fikk jo noen ekstra innlegg av meg da!Too late![]()
![]()
Så herligTitter innom fra solveggen
Mamma har akkurat hentet minstemann for trilletur, mellomsten sover og eldste er med pappa`n på nye huset..![]()
Der er ikke en ungjente som vil trille litt da?Så herligskulle ønske noen bare kom og gjorde det samme her
![]()

Så fint romTittei søte jenter!! Jeg har ordnet litt på barnerommet! Ettersom lillegutt har sovet hos oss har det blitt brukt som lagringsplassIrriterer meg at vi har så små soverom i huset! Men da han blir litt større får han rommet våres, det er litt større
Går ikke natten bra så flyttes han inn til oss igjen
Vis vedlegget 9926
Hadde det enda hvert noen her såDer er ikke en ungjente som vil trille litt da?
Å så herlig!Tittei søte jenter!! Jeg har ordnet litt på barnerommet! Ettersom lillegutt har sovet hos oss har det blitt brukt som lagringsplassIrriterer meg at vi har så små soverom i huset! Men da han blir litt større får han rommet våres, det er litt større
Vis vedlegget 9926
Hyggelig!Gleder meg til å få deg hjem igjen![]()
Kjempe fint romTittei søte jenter!! Jeg har ordnet litt på barnerommet! Ettersom lillegutt har sovet hos oss har det blitt brukt som lagringsplassIrriterer meg at vi har så små soverom i huset! Men da han blir litt større får han rommet våres, det er litt større
Vis vedlegget 9926
HurraHyggelig!Da kan jeg glede deg med at vi nettopp kom inn døra hjemme
![]()
Sikker godt å ha de hjemme igjen daEr litt ute og litt inne..Travelt med tre små...puhh...
![]()
Tittei søte jenter!! Jeg har ordnet litt på barnerommet! Ettersom lillegutt har sovet hos oss har det blitt brukt som lagringsplassIrriterer meg at vi har så små soverom i huset! Men da han blir litt større får han rommet våres, det er litt større
Vis vedlegget 9926
Veldig fint!Tittei søte jenter!! Jeg har ordnet litt på barnerommet! Ettersom lillegutt har sovet hos oss har det blitt brukt som lagringsplassIrriterer meg at vi har så små soverom i huset! Men da han blir litt større får han rommet våres, det er litt større
Vis vedlegget 9926
Hørtes koselig utEgentlig veldig bra så vi stakk en liten tur ut i sola![]()
Så fint det bleTittei søte jenter!! Jeg har ordnet litt på barnerommet! Ettersom lillegutt har sovet hos oss har det blitt brukt som lagringsplassIrriterer meg at vi har så små soverom i huset! Men da han blir litt større får han rommet våres, det er litt større
Vis vedlegget 9926