Har du sovet godt i natt?God morgen, snuppa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du sovet godt i natt?God morgen, snuppa![]()
Som en stein!Har du sovet godt i natt?![]()
Yeeii!! Så deilig!God morgen! Her sov vi til 08v
Som en stein!men våkner tidlig da...selvom det ikke er noen små som vekker meg..
Du da?
SÅ herlig da!!!God morgen! Her sov vi til 08v
Så deilig da!Er det ikke typisk! SOvet som en stein i hele natt jeg også! Og her var det ikke morgen før kl 7![]()
Jøss... så flink du har vært! Jeg har klart å sette på TV'n jegTitter innom for å skryte av at jeg har støvsuget hele huset og satt på en klesvask
Nå er det å finne fram vaskebøtte og skurefille..![]()
Må jo benytte sjansen til å shine litt her når jeg er hjemme aleneJøss... så flink du har vært! Jeg har klart å sette på TV'n jeg![]()
Juuhuu..!Må jo benytte sjansen til å shine litt her når jeg er hjemme alene
Har forresten klart å sette på tv`n jeg også![]()
Så flink du er da!!Titter innom for å skryte av at jeg har støvsuget hele huset og satt på en klesvask
Nå er det å finne fram vaskebøtte og skurefille..![]()
HahaJuuhuu..!
(hva drev folk med før TV'n ble lagd liksom)

Hehe...hørtes deilig utSå flink du er da!!
Nå har jeg gått å lagt meg igjen jeg![]()
God morgenGod morgen jenter! Lillegutt har endelig hatt en natt uten mye rot! Han har våknet noen ganger å fått pupp, men han har sovnet raskt igjen etterpå!! Det er så deiligI tillegg fikk jeg sove lenge i dag
Woho
![]()
God tur i finværetTitter innom før jeg må ut med hunden og vogna.
God morgen
Høres ut som en fantastisk natt! Så deilig![]()
Ja gruer meg alltid når hun får de første tegnene for det varer lenge ogsåUff...hun har da vært veldig uheldig når det gjelder tannplager!
Stakkars lita![]()