Dere er effektiveNå er vi ferdige på badet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere er effektiveNå er vi ferdige på badet![]()
Da har jeg desverre fri...Ja må nesten det dahvordan er torsdag neste uke
![]()
Oi!! Det var en lag dupp!!Titter innom!Alvin sov 4 timer og 20 minutter første lur
Droppet derfor andre lur, så han var litt overtrøtt og vanskelig. Men nå sover heldigvis begge små
![]()
Tittit!Koselig å samsove litt da
![]()
Åååhh...koselig!Ja, veldig koselig!!Han fikk pupp mens vi lå i senga, så fikk han smokken da han var ferdig. Men han lå fortsatt inntil meg, så tittet han rundt seg i 1 min før øynene skled igjen og han sovnet
Herlig kosestund og legging
![]()
Ja, de duppene hans blir bare lengre og lengre. Er jo egentlig ikke den veien det skal gåOi!! Det var en lag dupp!!
Krysser fingre for en god og rolig natt![]()
Åååhh...koselig!nå savner jeg godguttene mine..
![]()
Kanskje han er klar for bare en dupp på dagtidJa, de duppene hans blir bare lengre og lengre. Er jo egentlig ikke den veien det skal gåTakk, håper på det jeg og
![]()
Jeg skal kjøre opp og hente dem på lørdag..Ja, var kjempekoselig <3 Det skjønner jeg at du gjør! Når kommer de hjem? Men bare tenk hvor gøy de sikkert har det hos bestemor og hvor deilig det blir å ha fullada batterier da de kommer hjem![]()
Ja, tenkt det samme. Men han er stuptrøtt kl. 9 så klarer ikke utsette den noe særlig. Så i dag sov han fra 08.55 til 13.20. Da ville jeg ikke legge han igjen, men han begynte klage kl. 16-17Kanskje han er klar for bare en dupp på dagtid![]()
Kanskje vekke ham ja..Ja, tenkt det samme. Men han er stuptrøtt kl. 9 så klarer ikke utsette den noe særlig. Så i dag sov han fra 08.55 til 13.20. Da ville jeg ikke legge han igjen, men han begynte klage kl. 16-17
Må kanskje vekke han første lur istedenfor![]()
Ja, var ganske slitsomt i dag ihvertfall siden jeg har vært alene med deKanskje vekke ham ja..Så slipper du klaging og overtrøtt tass halve kvelden
![]()
Jeg skal kjøre opp og hente dem på lørdag..
De koser seg masse, men 2 åringen har begynt å spørre etter meg..Eldste bryr seg ikke, og minsten skjønner vel ingenting
![]()
Nå sitter jeg i sofaen,menst gubben er på kjøkkenet og ordner biff til oss![]()
Takk!Åh, høres helt herlig utKos dere masse!!
Det skjønner jeg godt..Ja, var ganske slitsomt i dag ihvertfall siden jeg har vært alene med de![]()
Huff:/ Men tipper gjensynsgleden blir veldig storJeg skal kjøre opp og hente dem på lørdag..
De koser seg masse, men 2 åringen har begynt å spørre etter meg..Eldste bryr seg ikke, og minsten skjønner vel ingenting
![]()
Håper dagene går fort, ja...selvom jeg koser meg masse hjemme aleneGår fort til lørdagMen skjønner at du gleder deg til å se dem igjen! Men er 2 åringen lei seg da han spør etter deg?