Ja, er en stooor fordel å få den med segHaha!En fordel å få den med seg, ja
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er en stooor fordel å få den med segHaha!En fordel å få den med seg, ja
![]()
Haha!Jups kunne blitt det
men noen ganger har jeg nesten lyst til å kaste henne ut pga tenårings tingblæææ drama queen

Hei!!Tittet jenter!! Jeg sitter i godstolen og gleder meg til å legge meg om ikke alt for lenge!Hva gjør dere i kveld?
Hei!!Tja, jeg sitter da her og glor
Vurderer å poppe litt popcorn![]()
Pakker til i morgenTittet jenter!! Jeg sitter i godstolen og gleder meg til å legge meg om ikke alt for lenge!Hva gjør dere i kveld?
Hmmm.....tror jeg gjør det! Er jo tross alt påske, ikke santDo itJeg har akkurat spist litt lasagne som vi fikk med etter middagen hos besteforeldrene til sambo
![]()
Har du planer om å bli borte fra oss i påska, eller har du internett på denne hyttaPakker til i morgen![]()
Herlig kveld!Hei på dere!
Har planta meg i sofaen med brus og påskegodt
Har fått maten til frøkna merka og ned i fryseren, bært opp ved og fyrt i ovnen, og lagt elgkjøttet til tining i kjøleskapet nede.
Nå håper jeg frøkna er stille helt til i morra tidlig![]()
Vi skal bruke elgkjøttet i gryte på navnefestenHerlig kveld!
Nam, nam...elgkjøtt!!![]()
Blir ikke helt vekk, men blir mindreHar du planer om å bli borte fra oss i påska, eller har du internett på denne hytta![]()
Nam, hva slags påskegodt?Hei på dere!
Har planta meg i sofaen med brus og påskegodt
Har fått maten til frøkna merka og ned i fryseren, bært opp ved og fyrt i ovnen, og lagt elgkjøttet til tining i kjøleskapet nede.
Nå håper jeg frøkna er stille helt til i morra tidlig![]()
Hmmm.....tror jeg gjør det! Er jo tross alt påske, ikke sant![]()
PotetgullNoe du ikke liker
og så smågodt da![]()
Veldig smart og veldig godtVi skal bruke elgkjøttet i gryte på navnefesten
Vi hadde så mye liggende, og vi bruker det så sjelden, så vi tenkte det var greit å bruke det i en sånn anledning(og spare litt penger)
Men vi skal få stekt det opp nå i påska sånn at det er gjort![]()
Puuhh....godt å høreBlir ikke helt vekk, men blir mindreSå dyrt og bruke nett på mobil i Sverige. Men klarer ikke holde meg helt vekk altså
![]()
Spesielt når den er varm og helt ferskSant!! Popcorn er nam![]()
Liker du ikke potetgull???Potetgull
Men smågodt kan du friste med![]()