Ja, på langfredagBle ikke Jesus korsfestet ihvertfall?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, på langfredagBle ikke Jesus korsfestet ihvertfall?![]()
HahaKl 12??? nesh.. skjedde ingenting med Jesus på onsdag etter hva jeg kan huske.. da chilla'n!![]()
![]()
En eller annen dag...?
Hva skjedde på skjærtorsdag da? Det her bør jeg sikkert vite menJa, på langfredag
Tror jeg må ta en telefon til Petter, ja!Ja.. var det jeg tenkte også...Har du snakka med han Petter på IT da?
![]()
Da satt han og spiste mat med kompisene sine.. chillan jo egentlig litt da også.. drakk litt vin, åt litt brødHva skjedde på skjærtorsdag da? Det her bør jeg sikkert vite men![]()
Krangla litt med han ene kompisen sin.. vet åssen det blir i fylla vettu.. Så Judas, som han het, blei ganske pissed da.. og gikk å sladra på'n!Da satt han og spiste mat med kompisene sine.. chillan jo egentlig litt da også.. drakk litt vin, åt litt brød![]()
Men så fikk'n fylleangst dagen derpå og angra seg, men da var det forsentKrangla litt med han ene kompisen sin.. vet åssen det blir i fylla vettu.. Så Judas, som han het, blei ganske pissed da.. og gikk å sladra på'n!
Aaah, det er den dagen det jaDa satt han og spiste mat med kompisene sine.. chillan jo egentlig litt da også.. drakk litt vin, åt litt brød![]()
Fort gjortMen så fikk'n fylleangst dagen derpå og angra seg, men da var det forsent![]()
God natt!Nei, nå er det natta
God natt![]()
Da hadde de nattverdHva skjedde på skjærtorsdag da? Det her bør jeg sikkert vite men![]()
God natt, søtaNei, nå er det natta
God natt![]()