Om du titter innom

Ja, litt barnhjertige får vi være :p Haha... Så du fikk kjøpt fliser i dag. Så gøy! Hvordan farger ble det?
Det ble hvite vegger, grått gulv og mosaikk i dusjen på det ene badet.. Og offwhite vegger, blanke mørkegrå gulv og lyse mosaikkfliser i dusjen på det andre badet..
Gulvfliser i hall og vindfang ble store (60x60), mellomgrå og skinnende blanke.
I vaskerom og boder ble det helt ordinære mørkegrå fliser.
Ser nå at jeg er glad i grått!!:P

Det ble hvite vegger, grått gulv og mosaikk i dusjen på det ene badet.. Og offwhite vegger, blanke mørkegrå gulv og lyse mosaikkfliser i dusjen på det andre badet..

Åh, alt sammen hørtes veldig nydelig ut!! Grått er jo kjempefint da. Er veldig glad i det selv også :)

Yejj! Herlig :D

Jeg vurderte jo å klippe meg i syden. Det er jo veldig mye billigere.. men forrige gang jeg klippet meg i syden ble jeg så misfornøyd fordi det er litt vanskeligere å forklare frisøren hvordan man ønsker at det skal se ut.

Men hun som klippet meg var veldig vanskelig også da.. "I know what you want - you don't know what you want, I make you look nice".

3 mnd på vei og tåreskur når jeg kom hjem på hotellrommet.. følte hun hadde skamklipt meg :P

Det blir aldri bra resultat når man klipper seg i syden... :-/ ikke hørt om noen som har blitt fornøyd.. Jeg har klipt meg flere gang i syden og aldri blitt fornøyd hvertfall .

Grått er kjempe fint i hus synes jeg :)

Titter innom for å fortelle at dagens middag består av kebab Grandiosa:P
Må jo teste den;)

Lillegutt har fått grøten sin og nå leker han litt på gulvet før det er opp å ta kveldsstellet ca. 18.15 :) Da han har sovnet skal vi vaske litt og så lage middag! Så jeg dukker vel opp igjen senere i kveld :)

Back
Topp