Hehe...moro med shopping!!
Bra han får sove inne da..![]()
Ja, litt barnhjertige får vi være
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...moro med shopping!!
Bra han får sove inne da..![]()
Det ble hvite vegger, grått gulv og mosaikk i dusjen på det ene badet.. Og offwhite vegger, blanke mørkegrå gulv og lyse mosaikkfliser i dusjen på det andre badet..Ja, litt barnhjertige får vi væreHaha... Så du fikk kjøpt fliser i dag. Så gøy! Hvordan farger ble det?
Det ble hvite vegger, grått gulv og mosaikk i dusjen på det ene badet.. Og offwhite vegger, blanke mørkegrå gulv og lyse mosaikkfliser i dusjen på det andre badet..
Gulvfliser i hall og vindfang ble store (60x60), mellomgrå og skinnende blanke.
I vaskerom og boder ble det helt ordinære mørkegrå fliser.
Ser nå at jeg er glad i grått!!![]()
Yejj! Herlig
Jeg vurderte jo å klippe meg i syden. Det er jo veldig mye billigere.. men forrige gang jeg klippet meg i syden ble jeg så misfornøyd fordi det er litt vanskeligere å forklare frisøren hvordan man ønsker at det skal se ut.
Men hun som klippet meg var veldig vanskelig også da.. "I know what you want - you don't know what you want, I make you look nice".
3 mnd på vei og tåreskur når jeg kom hjem på hotellrommet.. følte hun hadde skamklipt meg![]()
Hey, bra jobbaTitter innom for å fortelle at jeg fant fliser idag!!
Til to bad, hall, vindfang, vaskerom, sportsbod og matbod!
Er sååå fornøyd![]()
Så gøyJeg har vært i svømmehallen med storebror![]()
Så morroVi har vært på shopping og brukt alt for mye pengerKjøpt trille til lillegutt og masse annet stæsj. Han sover i bilstoel enda
Inne altså, satte han ikke igjen i bilen selvfølgelig
![]()
Grått er kjempe fint i hus synes jegDet ble hvite vegger, grått gulv og mosaikk i dusjen på det ene badet.. Og offwhite vegger, blanke mørkegrå gulv og lyse mosaikkfliser i dusjen på det andre badet..
Gulvfliser i hall og vindfang ble store (60x60), mellomgrå og skinnende blanke.
I vaskerom og boder ble det helt ordinære mørkegrå fliser.
Ser nå at jeg er glad i grått!!![]()
Ja, synes grått er pentÅh, alt sammen hørtes veldig nydelig ut!! Grått er jo kjempefint da. Er veldig glad i det selv også![]()
TakkHey, bra jobbaflink du har vært
![]()
Liker det godt selvGrått er kjempe fint i hus synes jeg![]()

Ja, det skjønner jegTakkDeilig å bli ferdig med det! Og myyye lettere uten en skokk unger på slep
![]()
Gleder meg å se bildene av huset når det er ferdigLiker det godt selvGleder meg til å dele bilder når badene er ferdig!!
![]()
Ja, de koser seg!Ja, det skjønner jeghar barna det fint på påsketur?
![]()
Så braJa, de koser seg!Og alle er snille med pappa`n sin
![]()
Hehe...tro meg!Så bratipper besteforeldre også skjemmer de godt bort;-)
Titter innom for å fortelle at dagens middag består av kebab Grandiosa
Må jo teste den![]()
Ufyselig!!Den har vi ikke testa enda! Hvordan var den?![]()
Og veldig sterk!