Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra snuppsi enda er feberfri ! Håper hun er bedre snartHun er veldig snørrete og hostete. .. men er feberfei i dag som i går![]()
Kos deg med besøkNå får jeg straks besøk, ønsker alle en fin dag![]()
IDag skal jeg klippe meg for første gang siden i maigjett om jeg har langt og hufsete hår
![]()
Jeg er kjempe nervøsOj... det kommer til å bli godt kan jeg tenke meg! Vurderer du ny frisyre da eller?![]()
Hehe.. jammen, det blir godt det ogsåJeg er kjempe nervøsskal til en fremmed frisør, så er redd hun bare får ta tuppene
![]()
Det er vi ogsåWow. Titter innom og sier at jeg er meget imponert over hvordan topplisten ser ut.![]()
Ja, det skal bli godtHehe.. jammen, det blir godt det ogsåMan føler seg mer fresh lell
![]()
Lyst å komme meg til frisøren før sydenturen selv... har ikke klippet meg siden før jul.. ikke noe fasong på håret i det hele tattJa, det skal bli godthåper hun er flink slik at jeg kan fortsette å gå til henne, ellers må jeg kjøre 1,5-2 timer for en klipp til min frisør
![]()
Da var tuppene trimmetLyst å komme meg til frisøren før sydenturen selv... har ikke klippet meg siden før jul.. ikke noe fasong på håret i det hele tatt![]()
Da var tuppene trimmetdeilig med nytrimmet hår
men må nok på bytur når håret skal klippes opp..
Håret blir jo ofte litt slitt i syden, så kan jo være like godt med en klipp etterpå ?![]()
Så deilig!Jeg har vært i svømmehallen med storebror![]()
Hehe...moro med shopping!!Vi har vært på shopping og brukt alt for mye pengerKjøpt trille til lillegutt og masse annet stæsj. Han sover i bilstoel enda
Inne altså, satte han ikke igjen i bilen selvfølgelig
![]()