Om du titter innom

Nå får jeg straks besøk, ønsker alle en fin dag:)

IDag skal jeg klippe meg for første gang siden i mai :-) gjett om jeg har langt og hufsete hår :-P

Ja, det skal bli godt:) håper hun er flink slik at jeg kan fortsette å gå til henne, ellers må jeg kjøre 1,5-2 timer for en klipp til min frisør:p
Lyst å komme meg til frisøren før sydenturen selv... har ikke klippet meg siden før jul.. ikke noe fasong på håret i det hele tatt :P

Lyst å komme meg til frisøren før sydenturen selv... har ikke klippet meg siden før jul.. ikke noe fasong på håret i det hele tatt :P
Da var tuppene trimmet:-) deilig med nytrimmet hår :) men må nok på bytur når håret skal klippes opp..
Håret blir jo ofte litt slitt i syden, så kan jo være like godt med en klipp etterpå ?;)

Da var tuppene trimmet:) deilig med nytrimmet hår :) men må nok på bytur når håret skal klippes opp..
Håret blir jo ofte litt slitt i syden, så kan jo være like godt med en klipp etterpå ?;)

Yejj! Herlig :D

Jeg vurderte jo å klippe meg i syden. Det er jo veldig mye billigere.. men forrige gang jeg klippet meg i syden ble jeg så misfornøyd fordi det er litt vanskeligere å forklare frisøren hvordan man ønsker at det skal se ut.

Men hun som klippet meg var veldig vanskelig også da.. "I know what you want - you don't know what you want, I make you look nice".

3 mnd på vei og tåreskur når jeg kom hjem på hotellrommet.. følte hun hadde skamklipt meg :P

Titter innom for å fortelle at jeg fant fliser idag!! :cool05
Til to bad, hall, vindfang, vaskerom, sportsbod og matbod!
Er sååå fornøyd;)

Vi har vært på shopping og brukt alt for mye penger :oops: Kjøpt trille til lillegutt og masse annet stæsj. Han sover i bilstoel enda :p Inne altså, satte han ikke igjen i bilen selvfølgelig ;)

Vi har vært på shopping og brukt alt for mye penger :oops: Kjøpt trille til lillegutt og masse annet stæsj. Han sover i bilstoel enda :p Inne altså, satte han ikke igjen i bilen selvfølgelig ;)
Hehe...moro med shopping!!:D
Bra han får sove inne da..;)

Back
Topp