Drømte om Prison Break i natt, og har ikke sett det på flere årSesong 2 episode 13 eller 14, husker ikke helt! Har aldri sett det før men er jo såå spennende![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Drømte om Prison Break i natt, og har ikke sett det på flere årSesong 2 episode 13 eller 14, husker ikke helt! Har aldri sett det før men er jo såå spennende![]()
Drømte om Prison Break i natt, og har ikke sett det på flere årHar et lite crush på Michael Scofield
![]()
Nå måtte jeg Google, har jo aldri sett på den serienDet skjønner jeg godt! Han er jo dritfin![]()
Nå måtte jeg Google, har jo aldri sett på den serien
og jaa, han var ikke vond og se på![]()
Gjør ingenting om han dukker opp hos meg hellerNei, det er han ikke! Lurer på hva jeg kommer til å drømme om natt![]()
Gjør ingenting om han dukker opp hos meg heller![]()
Kanskje jeg må kjøpe prison break dvderHaha... Farlig å være så fin som han! *sikle*
Kanskje jeg må kjøpe prison break dvder![]()
Sånn guttespennende og? Så jeg får med meg samboKan anbefales!! Utrolig spennende serie!![]()
Sånn guttespennende og? Så jeg får med meg sambo![]()
Kanskje jeg skal vurdere i bursdagsgave. er jo winwin for oss begge med kjekkas i serien til meg, action til hanJa, veldig spennende uansett kjønn! Sambo liker ikke typiske jenteserier, men elsker denne! Masse action![]()
Kanskje jeg skal vurdere i bursdagsgave. er jo winwin for oss begge med kjekkas i serien til meg, action til han![]()
Skjønner deg, liker ikke potetgull selv nemligNei, æsj!
Kan spise ostepop og French fries osv, men er ikke det jeg velger.
Sånne potetgullflak spiser jeg ikke i det hele tatt![]()
Bra vi er flere, synes "alle" liker detSkjønner deg, liker ikke potetgull selv nemlig![]()
Næmmen, hva er det med dere da?Skjønner deg, liker ikke potetgull selv nemlig![]()
Har inntrykk av at "alle" gjør detBra vi er flere, synes "alle" liker det![]()
HeiaTitter innom for å ønske dere alle en goood natt!![]()