Trøtt?*gjesp*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trøtt?*gjesp*
Huff, suge ut litt snørr? Hjelper her i hvert fallLillegutt har akkurat fått pupp. Er tett i nesa og vil ikke sovne igjen med en gang virker det som! Han er veldig urolig!
Hun har vært urolig lenge. Men samboer ligger jo der inne, så han holder nok på henne og putter smokk. Men hun er tett, så smokken. Vanskelig å holde på..Åneei, da blir jo enda færre her
Våkner lille?
Huff, suge ut litt snørr? Hjelper her i hvert fall![]()
Huff, stakkars lita:/Hun har vært urolig lenge. Men samboer ligger jo der inne, så han holder nok på henne og putter smokk. Men hun er tett, så smokken. Vanskelig å holde på..
Kjøp NäsFrida eller tilsvarende. God som gullDen dumme nesesugeren vi har funker ikke!Må få kjøpt en annen i morgen!
Er ikke så greit nei... Menner barnemat nå kontra det hun var før hun fikk medisiner...Huff, stakkars lita:/
Otribaby sinDen dumme nesesugeren vi har funker ikke!Må få kjøpt en annen i morgen!
Kjøp NäsFrida eller tilsvarende. God som gull![]()
Jeg er trøttTrøtt?

Bra det i hvert fall er bedre daEr ikke så greit nei... Menner barnemat nå kontra det hun var før hun fikk medisiner...
Første vi hadde kjøpte vi faktisk i leketøysbutikk, kjøpte ny nå på babybutikkDa skal jeg spørre etter den på apoteket i morgen! Takk for tipset![]()
De har sikkert på babybutikk og altsåFørste vi hadde kjøpte vi faktisk i leketøysbutikk, kjøpte ny nå på babybutikk
Du suger i hvert fall ut snørra selv, ved hjelp av en slange![]()
Jeg og egentligJeg er trøtt![]()
Nasfrida har de på leketøybutikken her iallefallFørste vi hadde kjøpte vi faktisk i leketøysbutikk, kjøpte ny nå på babybutikk
Du suger i hvert fall ut snørra selv, ved hjelp av en slange![]()
Da er det vel bare en ting å gjøre...Jeg og egentlig![]()
VeldigTrøtt?
Igrunn, men har lakenskrekkDa er det vel bare en ting å gjøre...
Du og?Igrunn, men har lakenskrekk![]()