Om du titter innom

God morgen damer :)
Her er det knall blå himmel ca 6 blå og faktisk hittil ingen vind.
Har ingen spes planer for formiddagen, men skal i bursdag til vesla si grandtante/gudmor i efta :)
Det gleder mor seg til, for nå har vi ikke sett a siden jul, hun bor dessverre ett godt stykke unna.

Hva bringer deres søndag da damer??

God morgen damer :)
Her er det knall blå himmel ca 6 blå og faktisk hittil ingen vind.
Har ingen spes planer for formiddagen, men skal i bursdag til vesla si grandtante/gudmor i efta :)
Det gleder mor seg til, for nå har vi ikke sett a siden jul, hun bor dessverre ett godt stykke unna.

Hva bringer deres søndag da damer??
God morgen :-) høres ut som en koselig dag du har på tapeten ;-)
Her aner jeg ikke hva vi skal, kanskje jeg lufter skiene i løypa en tur ilø av dagen eller en tur i bassenget med vesla ;-) lite planer her altså !

God morgen :) høres ut som en koselig dag du har på tapeten ;-)
Her aner jeg ikke hva vi skal, kanskje jeg lufter skiene i løypa en tur ilø av dagen eller en tur i bassenget med vesla ;-) lite planer her altså !

kos deg masse uansett, både skitur og bading hørtes godt ut :) skulle egentlig bade i helga vi oxo, men det vart ikke noe av :p

kjempe ålreigt å gå på ski det er dessverre noe je gjør alt for lite av...... men har du like flott vær som vi har i dag får du en knall tur :) har du pulk så du får med vesle snuppa hell??
Det er litt snø og overskyet her, men litt fint allikavel :) har en pulk jeg aldri har prøvd, så kanskje jeg må prøve å ta henne med i lysløypa i dag ;) hvis ikke har jeg uansett huset fult av barnevakter, liker best å hå fort :-P

Det er litt snø og overskyet her, men litt fint allikavel :) har en pulk jeg aldri har prøvd, så kanskje jeg må prøve å ta henne med i lysløypa i dag ;) hvis ikke har jeg uansett huset fult av barnevakter, liker best å hå fort :p

Godt å komme ut en tur på egenhånd da, så da syns je du skal benytte deg av barnepikene :) pulken kan du prøve en dag de ikke er der :p

God morgen jenter! :)
Her har vi hatt en rimelig slitsom morgen med ei svært sutrete frøken :( Hun begynte å bli snørrete på torsdag og blir bare verre og verre :( HUff.. er sååååå lei sykdom :(

God morgen jenter! :)
Her har vi hatt en rimelig slitsom morgen med ei svært sutrete frøken :( Hun begynte å bli snørrete på torsdag og blir bare verre og verre :( HUff.. er sååååå lei sykdom :(
God morgen:) så leit at dere har fått sykdom i hus :-( god bedring til vesla !

Back
Topp