Ca 5 timer!altfor langt for urolige små...
![]()
å fytti rakken, det var langt, og je som syns det er langt til mine, og det er bare 2,5-3 timer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ca 5 timer!altfor langt for urolige små...
![]()
Ja, det er i overkant..å fytti rakken, det var langt, og je som syns det er langt til mine, og det er bare 2,5-3 timer![]()
Ja, det er i overkant..Bra vi ikke er der så ofte
![]()
Jeg tar med meg bilen hjem, for skal opp å hente dem igjen om en uke..det skjønner je faktisk godt, skal du ta toget hjem hell sia de andre skal være der lenger..??
Jeg tar med meg bilen hjem, for skal opp å hente dem igjen om en uke..![]()
Pusten er ikke verre heldigvis. Feberen er nede på 37.3 også, men med paracet som sikkert funker enda.Er hun blitt værre i pusten? Får håpe det ikke er lungebetennelse hun får !
Så lenge jeg er alene i bilen så er det bare gøysåpass ja, blir litt kjøring på deg da![]()
Så lenge jeg er alene i bilen så er det bare gøy![]()
Da kan du slippe av dem, og komme hit for kaffe og kakerCa 5 timer!altfor langt for urolige små...
![]()
Hmmm sende forslag til bv om det kanskje ?haha ser deg for meg igrunnensynger og gauler o.l.... bare synd det ikke er oppfunnet BV som er stemmestyrt
![]()
Hmmm sende forslag til bv om det kanskje ?![]()
Jups! syns det hørtes genialt ut, systemet finnes joja for da kunne man ha fått innlegg opplest, og svart inn igjen liksommå jo få utnyttet tiden
![]()
Hehehaha ser deg for meg igrunnensynger og gauler o.l.... bare synd det ikke er oppfunnet BV som er stemmestyrt
![]()
HihiDa kan du slippe av dem, og komme hit for kaffe og kaker
Men 5 timer er ganske langt ja!
Babyverden lydbokJups! syns det hørtes genialt ut, systemet finnes jo![]()
HalloHei, hei![]()