Hehe...takkKjempe, kjempe flinke![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...takkKjempe, kjempe flinke![]()
Det innlegget mitt ble da helt malplassert da det plutselig kom mange innimellom herHehe...ingen vei utenom![]()
Snikende ulltepper begge toMen du er jo en junijente!
Jeg kom bare snikende fra ingensteds jeg![]()
HahaHehe...stilig nick!![]()
Egentlig burde jeg gjøre ferdig missekåringen, Men har foreløpig gitt den litt oppHar ikke dere damer annet å gjøre enn å sitte her inne?![]()
Dødsglad faktisk...Haha, hørtes ut som du var veldig glad for![]()

Hva som helst for å glede dereJa absolutt!Hun som skal være hjemme alene,har gooood tid til litt straff!
![]()
Haha, jeg blir litt lett dratt medNår ble du plutselig så veldig enig da?????![]()
Akkurat ja!Hehe! Går litt fort i svingeneMente at vi her inne kan gi deg handarbeid
![]()
OverbevisendeDødsglad faktisk...![]()
Veldig lurt! Du betaler henne, jo!JA! Kanskje hun skal få lage opp så jeg har for resten av uken![]()
Kniiis...blir nok utestengt fra hele BV regner jeg medDet kan i så fall bli ganske krevende både for deg og de som leser![]()
Veldig hyggelig her i hvert fallSnikende ulltepper begge to
Liker meg best her inne da!![]()
Neida, du ligger foran megNei, nå ligger jeg 4 minutter etter dere![]()
Haha, fare for detKniiis...blir nok utestengt fra hele BV regner jeg med![]()
Er ikke så sikker på det, tror det går litt på kryss og tvers herNeida, du ligger foran meg![]()
Hehe...jeg klarte å se det før det forsvant i mengdenDet innlegget mitt ble da helt malplassert da det plutselig kom mange innimellom herMen nei, ingen vei utenom
![]()
Eeehh...jo!Har ikke dere damer annet å gjøre enn å sitte her inne?![]()