Hehe...mas her ogsåMakan til mas på Alvin da!
Får vel ta han opp da![]()
Og han har bare sovet 30 min...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...mas her ogsåMakan til mas på Alvin da!
Får vel ta han opp da![]()
Nei, skal jo absolutt ingenting til. Her dukker de opp nesten dagligSkal ikke mye til liksom![]()
Bare hyggeligTaaaakk![]()
Min har sovet i 1,30 min så jeg bør vel egentlig ikke klage. Første luren var jo på 3 timer ogsåHehe...mas her også
Og han har bare sovet 30 min...![]()
Jeg vet, men rekker jo aldri se nøye på de!Mange morsomme smileyer her altså, burde sitte på data oftere![]()
Nei, tar for laaang tid:/Jeg vet, men rekker jo aldri se nøye på de!![]()
Ja, gjør det! Sinna babyer er ikke morsomt!Nei, nå får jeg ta opp småen før han blir mer sint![]()
Det vil jeg tro..Nei, skal jo absolutt ingenting til. Her dukker de opp nesten daglig![]()
Haha...da kan du ikke klage, nei!Min har sovet i 1,30 min så jeg bør vel egentlig ikke klage. Første luren var jo på 3 timer også
Men mye vil ha mer![]()
I hvertfall i dette tempoNei, tar for laaang tid:/
Hehe...godt vi er flereDerfor jeg sitter her inne også![]()
Hehe...godt vi er flere
Men middagen lager seg ikke selv her...![]()
Er vel bare å krype til korset da..Nei, den må jeg starte på også.
Er en del som ikke har vært her siden vi fikk omtrent... men siste mnd har vi vært en fast gjeng i grunn![]()
Det er det ikkeJa, gjør det! Sinna babyer er ikke morsomt!![]()
Men alle setter vel unga i skapet fra tid til annen?Det vil jeg tro..De har vel funnet ut at du setter dem i skapet
![]()
Igrunn ikkeHaha...da kan du ikke klage, nei!![]()
Ifølge min hukommelse fra krigen trodde jeg det var sokkeskuffen du var mest ivrig på?!Men alle setter vel unga i skapet fra tid til annen?![]()
Nei, det var Klatremus Lillemann for hun hadde ikke plass i skapetIfølge min hukommelse fra krigen trodde jeg det var sokkeskuffen du var mest ivrig på?!
Sent from my iPhone using Tapatalk