Joda, men vi passer jo på å ikke bli tatt på fersken...Men alle setter vel unga i skapet fra tid til annen?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, men vi passer jo på å ikke bli tatt på fersken...Men alle setter vel unga i skapet fra tid til annen?![]()
Lurt, så lærer de kanskje å sortere sokker;-)Ifølge min hukommelse fra krigen trodde jeg det var sokkeskuffen du var mest ivrig på?!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Neida, gud forbyGoood ferie!!
Men du tar vel ikke ferie fra oss???![]()
Aah, jeg får være litt mer diskre fra nå av daJoda, men vi passer jo på å ikke bli tatt på fersken...![]()
Ikke sant, får jo gjøre litt nytte for segLurt, så lærer de kanskje å sortere sokker;-)
Absolutt, også viktig å begynne tidlig;-)Ikke sant, får jo gjøre litt nytte for seg![]()
Helt klart! Jo tidligere, jo bedreAbsolutt, også viktig å begynne tidlig;-)
Er jo helt rått, ronja og jeg slet og slet med målet på 9500 i går og klarte det ikke, men i dag bare raste det på! FlottLer litt av at vi først tenkte sette målet til 10000 innlegg før påskeHar jo klart det med glans i dag
![]()
Puuhh....det høres bra utNeida, gud forby
Kommer sterkere innom til kvelden... håper jeg...
Må nok det jaAah, jeg får være litt mer diskre fra nå av da![]()
Hehe...vi er flinkere enn vi aner selv gittLer litt av at vi først tenkte sette målet til 10000 innlegg før påskeHar jo klart det med glans i dag
![]()
HahaHeisann!
Ligger i senga med frøken på puppen
Altså, ikke FrøkenHv
Bra det var din egen frøken...To blir litt lite om man skal slå rekorder!Er jo helt rått, ronja og jeg slet og slet med målet på 9500 i går og klarte det ikke, men i dag bare raste det på! Flott![]()
Ler litt av at vi først tenkte sette målet til 10000 innlegg før påskeHar jo klart det med glans i dag
![]()
Haha, skulle tatt seg ut om det var "vår alles" frøkenHHahaBra det var din egen frøken...
![]()
Da hadde jeg blitt en smule sjalu!!Haha, skulle tatt seg ut om det var "vår alles" frøkenH![]()