Barneskirenn104 061 innlegg er det i den lange tråden på mitt forrige forum![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Barneskirenn104 061 innlegg er det i den lange tråden på mitt forrige forum![]()
Burde ikke detJammen da er ikke 20 000 noe problem![]()
Går lekende lett;-) vi må bare sørge for å skravle her inne!Menne.... Hvor lang tid har vi brukt på disse 10 000? Da kan vi ikke gjøre særlig mye annet de neste dagene hvis vi skal klare 10 000 til på 5 dager![]()
Huff, skjønner jeg da:/ vrt heldigvis ikke om noen som har gjort noe slikt.Nettopp, og jeg vet om ei som gjorde det(drakk på kveldene så ammet for da ble babyen så rolig)...Derfor greier jeg ikke tulle med det..
Rett og slett!Barneskirenn![]()
igrunn ikkeEr det noe å vurdere da?![]()
SHIT!!!!104 061 innlegg er det i den lange tråden på mitt forrige forum![]()
hehe...kan nok bli litt i overkant, jaMenne.... Hvor lang tid har vi brukt på disse 10 000? Da kan vi ikke gjøre særlig mye annet de neste dagene hvis vi skal klare 10 000 til på 5 dager![]()
Oi...skjønner da godt at slike ting ikke er morsomme for deg..Nettopp, og jeg vet om ei som gjorde det(drakk på kveldene så ammet for da ble babyen så rolig)...Derfor greier jeg ikke tulle med det..
Prøve på det jeg også..Men dere, nå skal jeg få gjort litt i heimen. Ser søren meg ikke ut her...![]()
Snakkes plutselig, søtaSnakkes senere søtisser![]()
Kan jo ikke gi opp før vi har begyntGår lekende lett;-) vi må bare sørge for å skravle her inne!
Hehe hørt deg si dette mange ganger og i de tilfellene har det jo hvert lett MEN vi mangler litt på denne tråden syns jegBarneskirenn![]()
Hehe...det går jo bra i 99% av tilfellene
Er umulig å unngå også, hvis vi ikke utstyrer dem med hjelm og bobledress![]()
helt enig med degsyns det er greit å ikke pakke inn unga som de skulle være av porselen je, så da får man heller ta de uhellene som kommer... men altså det skal sies at je ser nok ann hva som er mere farlig ell andre ting![]()
helt enig med deg![]()