TakkGrattis med innlegg nr 10000!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGrattis med innlegg nr 10000!!![]()
Det er sant!Må du vell, 20000 innen onsdag skriver seg ikke selv![]()
Hurra, hurra!!me me me meeeeee![]()
FlottersGikk faktisk ganske greit.
Den som har flest stemmer på den og den tittelen får denEller de får den tittelen de har flest stemmer på, alt ettersom om det er noen andre som har flere stemmer på den tittelen.
knotete forklart, men jeg har kontrollen![]()
Hehe...vurderte det selv en stundTisser i sofaen jeg! Den er jo så utpisset likevell![]()
Hææææ? 20 000 innen onsdag? Kveld da eller? Passer bra siden jeg blor alene fra tirsdag formiddag til torsdag utpå dagenMå du vell, 20000 innen onsdag skriver seg ikke selv![]()
Men jeg fikk nr 9999Meg!1![]()
Bra du er medHææææ? 20 000 innen onsdag? Kveld da eller? Passer bra siden jeg blor alene fra tirsdag formiddag til torsdag utpå dagen![]()
Takk takkFlottersdu er flink <3
Go lunsjda er vi i mål jenter!Nå skal jeg og knerten ta oss litt velfortent lunch
![]()
Er det noe å vurdere da?Hehe...vurderte det selv en stund![]()
Menne.... Hvor lang tid har vi brukt på disse 10 000? Da kan vi ikke gjøre særlig mye annet de neste dagene hvis vi skal klare 10 000 til på 5 dagerBra du er med![]()
Jammen da er ikke 20 000 noe problem104 061 innlegg er det i den lange tråden på mitt forrige forum![]()
Nettopp, og jeg vet om ei som gjorde det(drakk på kveldene så ammet for da ble babyen så rolig)...Det er sant, ting tatt ut av sammenheng kan ofte se veldig feil ut.
Nettopp!Menne.... Hvor lang tid har vi brukt på disse 10 000? Da kan vi ikke gjøre særlig mye annet de neste dagene hvis vi skal klare 10 000 til på 5 dager![]()
Nei det skjønner jeg daNettopp, og jeg vet om ei som gjorde det(drakk på kveldene så ammet for da ble babyen så rolig)...Derfor greier jeg ikke tulle med det..
Bra du er medHææææ? 20 000 innen onsdag? Kveld da eller? Passer bra siden jeg blor alene fra tirsdag formiddag til torsdag utpå dagen![]()