Hihi, tror ikke du trenger være nervøs for det, du ligger langt foran!Wow!!! Du er flinkeste!!
Men nå begynner jeg å bli nervøs...er du ute etter meg???![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, tror ikke du trenger være nervøs for det, du ligger langt foran!Wow!!! Du er flinkeste!!
Du har godt av litt konkurranseWow!!! Du er flinkeste!!
Det kan du foreslåJa terpi hadde ikke vært dumt![]()
Damdidam... later som jeg ikke hørerJa, terapi også liksom![]()
Hehe...har du ikke litt konjakk i siste flaska hans for kvelden?? Trodde det var vanlig, jeg..Ja hver gang!!! Knerten kommer garantert ikke til å sove godt i natt![]()
Sover så godt atteVet ikke om jeg tørr!Det kan du foreslåHun blir så sur på meg atte...
![]()
Avtale!Hihi, tror ikke du trenger være nervøs for det, du ligger langt foran!Men dytt første plassen ned til meg så tar jeg hu
![]()

Dypper smokken i øl jegHehe...har du ikke litt konjakk i siste flaska hans for kvelden?? Trodde det var vanlig, jeg..Sover så godt atte
![]()
Veldig godtGodt ikke alle barn er like!![]()
Hæ...jeg som sliter livet av meg for å ta igjen hu foran!Du har godt av litt konkurranse![]()

Det hadde vært kult! Hun skal vell føde snart ogAvtale!Blir meg en sann fryd!
![]()
Flinka!Fint!Men nå har jeg tatt dere igjen
![]()
Ja men du kan ikke roe ned etter du har tatt henne igjen hellerHæ...jeg som sliter livet av meg for å ta igjen hu foran!![]()
Trallala...vi snakker bare om....ehh....påskeharen?!Damdidam... later som jeg ikke hører![]()
Påskeharen it is!Trallala...vi snakker bare om....ehh....påskeharen?!![]()
Jeg drikker noen glass selv så får han gjennom puppenHehe...har du ikke litt konjakk i siste flaska hans for kvelden?? Trodde det var vanlig, jeg..Sover så godt atte
![]()
Ja, vi er jo bare omsorgsfulle som vanligVet ikke om jeg tørr!Vi får si det på en fin måte! Er jo til hennes eget beste
![]()
Bra!Avtale!Blir meg en sann fryd!
![]()
Jepp! Vil inhgen noe vondt!Ja, vi er jo bare omsorgsfulle som vanlig![]()
Håper detDet hadde vært kult! Hun skal vell føde snart og![]()