Øl!? Er ikke det litt vel svakt da?? Ikke rart han er urolig daa..Dypper smokken i øl jeg![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Øl!? Er ikke det litt vel svakt da?? Ikke rart han er urolig daa..Dypper smokken i øl jeg![]()

hehe...2 av Casper ogsåVeldig godt2 av Angelica hadde vært slitsomt
![]()
Vi får sende inn noe fødestøvHåper det![]()
Ja er kanskje det... får prøve noe sterkere til kveldenØl!? Er ikke det litt vel svakt da?? Ikke rart han er urolig daa..![]()
ikke før i April desverreDet hadde vært kult! Hun skal vell føde snart og![]()
Men nå måtte jeg inn med smokk igjen, så da forsvant dere...Flinka!![]()
Trallala...vi snakker bare om....ehh....påskeharen?!![]()
Kremt! Vet ikke helt om jeg tror derePåskeharen it is!![]()
fullt mulig å få før vet duikke før i April desverre![]()
Er du gal!! da må jeg jo øke ledelsenJa men du kan ikke roe ned etter du har tatt henne igjen heller![]()
Må sterkere saker til jaØl!? Er ikke det litt vel svakt da?? Ikke rart han er urolig daa..![]()
For meg som ikke har melk i puppen funker det dårlig...Jeg drikker noen glass selv så får han gjennom puppen![]()
Bra det er flere med krevende småhehe...2 av Casper også![]()
Mor Teresa 1 og 2....Jepp! Vil inhgen noe vondt!![]()
Ja, må vi. Kanskje gi ho noen kjerringråd ogVi får sende inn noe fødestøv![]()
Åneei! Men vi er ikke langt unnaMen nå måtte jeg inn med smokk igjen, så da forsvant dere...![]()
Bra!! Du må oppdatere deg litt på disse reglene synes jeg..Ja er kanskje det... får prøve noe sterkere til kvelden![]()
Har du noen gang tatt oss i løgn før liksom???Kremt! Vet ikke helt om jeg tror dere![]()

Bedre med flaske, da kan du gi rent. Blir litt svakt når man blander med melkFor meg som ikke har melk i puppen funker det dårlig...![]()
Hehe...det vet jeg jo alt omfullt mulig å få før vet du![]()
Så bra!Snuppa sovna igjen etter litt pupp og kos![]()