Jo igrunn!Hvor typisk er det da??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo igrunn!Hvor typisk er det da??![]()
Du er kjapp!Men jeg har hentet meg inn![]()
Bare hyggeligTakk![]()
Er så gøy når dere andre er litt konkurransesugne ogsåJa hadde vært gøy å klatret litt innen mars er over![]()
Prøver!! Men måtte inn å putte i smokk!Må du følge med her!!!![]()
Kniis...er ikke så ille da, neiÅååh, hyggelig å høre♥
Da er det greit og være litt gal![]()
det måtte jeg med han i midten!Ja, med første måtte jeg rugge i en halvtime![]()
slitsomtOoohhh...har jo ikke tid til å sjekke før dere vasker noen gulver eller noRonja! Du haler fortsatt innpå!Topplisten er oppdatert
Jeg skal forbi Fru H i dag! Basta!![]()
Ja, terapi også liksomHun hadde gjort det så mye lettere for seg selv hadde hun innrømmet det!![]()
Må ihvertfall ikke snakke høyt om detJo igrunn!Vi må slutte å planlegge tror jeg!
Selv om min sover enda da
![]()
Wow!!! Du er flinkeste!!Hurra! 3. Plass på topplisten!nå må jeg holde meg der da
![]()

Nei det viser seg gang på gang at det ikke lønner segMå ihvertfall ikke snakke høyt om det![]()
Det er kjempe slitsomt. Oh når hu først sovnet våknet ho etter 20 minutterdet måtte jeg med han i midten!slitsomt
![]()
Jeg skal ta badet snartOoohhh...har jo ikke tid til å sjekke før dere vasker noen gulver eller no![]()
Slår rett tilbake på oss selv..Nei det viser seg gang på gang at det ikke lønner seg![]()

Ja terpi hadde ikke vært dumtJa, terapi også liksom![]()
Godt ikke alle barn er like!Det er kjempe slitsomt. Oh når hu først sovnet våknet ho etter 20 minutter![]()
Ja hver gang!!! Knerten kommer garantert ikke til å sove godt i nattSlår rett tilbake på oss selv..![]()