Puuhh...godt jeg sa ifra!Ja, det hadde jeg nesten glemt ;-)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Puuhh...godt jeg sa ifra!Ja, det hadde jeg nesten glemt ;-)

Og Jeg er misunnelig fordi du kan spise snopUsj...du er såå sunn altså!*misunnelig*
hehe...men nå er minsten i vogna, så da får jeg gasse påMerker det når jeg leser hva du svarer på![]()
Har bare persienner,og det funker vertfall ikke.. så må på rullgardinejakt jeg og... for knerten er klar når det lysner inne på rommet... Og når vi stiller kl nå i påsken,så blir det jo enda tidligere lyst...Ahh.. Sikkert derfor Lilja også våkner tidlig![]()
Er det ikke skummelt med nisser overalt?Ja, seriøst! Er jo ingen andre de følger etter![]()
Hehe...og morgendagen dugerDu skal få en dag i morga!!!! Tralalalalalaaaaaa!
Hehe...tenkte jeg skulle være litt snill daEllers sier det litt om pakkinga mi![]()
Har ikke tid å sjekke den uansettER DET IKKE PÅ TIDE Å OPPDATERE TOPPLISTEN NÅ?????
Glede seg!will do!!!!![]()

Vi fikk 2 sitteunderlag, en liten ball perfekt til amina, kortstokk, liten refleks, snor til å ha nøkler i, et lite klistemerke og en sånn bag til å ha alt i. Er en snøre bag men fin for detGratis ting kan vi like!Hva fikk du?
Det gjør det nokKnør litt fortsatt, men roligere, så satser på en god hvil tar over øynene hans snart![]()
Du er du og du duger!Hehe...og morgendagen duger![]()

Dette er virkelig mystisk altså!RonjaR: jeg prøver febrilsk og quote der du sier at dere passer på jentene deres. Men du ser jo hvordan den quotinga går. Gir opp de nissene![]()
Er et medfødt talent ;-)Så flinke dere er jenter! Skravler jo som bare det![]()
Ja, heng i liksom...drit i de nissene!Bare fortsett å skravle du!![]()

Hun er førsta skummel!Dæven!!Der kom kjerringa med staven også!!!
![]()
Hehe! Må jo det!Har ikke tid å sjekke den uansett![]()
Hihi...det kunne jo blitt festlig daHahaha! Ikke greit å være kveldstrøtt!Sovna sittende i sofaen,med pc på fanget og midt i ett innlegg!
Flaks for meg at jeg ikke skriver i søvne da!![]()
Ja, eller et kålbladPotet går også ann![]()
Ja det var det ;-)Puuhh...godt jeg sa ifra!![]()