Han kan jeg igrunn bare legge fra meg heldigvisSovna fort gullet ditt ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han kan jeg igrunn bare legge fra meg heldigvisSovna fort gullet ditt ;-)
Ja sant! Folk som leser her inne må jo tro det har rablet for henne!Ja, heng i liksom...drit i de nissene!![]()
Du tar oss nok igjen hvert øyeblikkhehe...men nå er minsten i vogna, så da får jeg gasse på![]()
Det er sant!Vi er da kvinnfolk og klarer to ting på en gang?? Du får øve...![]()
Hehe...har skjønt det nå!Hadde du ligget like langt framme som oss i tråden hadde du visst![]()
Fint! Koselig å bli lagt merke tilDet har jeg sett![]()
Ja veldig!Hihi...det kunne jo blitt festlig da![]()
Shit:-( rullegardin shopping next !Har bare persienner,og det funker vertfall ikke.. så må på rullgardinejakt jeg og... for knerten er klar når det lysner inne på rommet... Og når vi stiller kl nå i påsken,så blir det jo enda tidligere lyst...
Ja, hu har fulgt etter meg før ogDæven!!Der kom kjerringa med staven også!!!
![]()
Og hva er så spennende med din harepus daaa??Nei! Ikke min harepus!![]()
Virkelig!Ikke sant, shes waaay behind![]()
Hvem er det da??Burde ikke det da!Men hun holder ett visst tempo hun og desverre..
![]()
Feilprioritering på gang hører jeg!!!!Nå er dere veldig aktive syns jeg!
Jeg har heller ordnet huset jeg da
Så fått opp gardinstang og noen gardiner på soverommet og ellers ryddet litt her jeg da
HeiVi fikk 2 sitteunderlag, en liten ball perfekt til amina, kortstokk, liten refleks, snor til å ha nøkler i, et lite klistemerke og en sånn bag til å ha alt i. Er en snøre bag men fin for det
Fikk også marsipan kake stykke inne der og litt juice![]()
Hehe...treiga!Har ikke begynt enda![]()
Ja tenkte meg avgårde neste uke når gubben har friShit:-( rullegardin shopping next !
Sikkert lurtJepp, her våkner vi når det blir lystSer ut som at jeg må handle blendingsgardiner snart
![]()
Tipper de ikke kommertilbake da;-)Ja, eller et kålblad![]()
Jo, føler meg overvåketEr det ikke skummelt med nisser overalt?![]()