Om du titter innom

Så fantastisk! Er frisk som en fisk igjen da skjønner jeg;)
hvordan får det med spisingen da?
Spisingen er fortsatt utfordrende..:(
Kaster opp nesten ved hvert måltid om jeg ikke er forsiktig.. Må servere veeeldig tynn grøt, og lite på skjea..da går det som regel bra..:)Tar kontakt med lege over påske. Det er helt sikkert!;)

er det ikke slik vi er da? Vil klare alt selv uten å måtte være avhengige av andre;) men om du vet du får pengene igjen ved evt salg av tomter senere vil du jo uansett få ordnet opp;)
Ja, det blir jo bare midlertidig..så takker helt sikkert ja..:) Er ihvertfall et rentefritt lån iforhold til å låne dem i banken:P

Spisingen er fortsatt utfordrende..:(
Kaster opp nesten ved hvert måltid om jeg ikke er forsiktig.. Må servere veeeldig tynn grøt, og lite på skjea..da går det som regel bra..:)Tar kontakt med lege over påske. Det er helt sikkert!;)

det virker jo ikke så det har sammenheng med at han var syk da om det fortsatt er likt :(
godt det ikke er lenge til påsken da iallefall. Godt å få det sjekket;)

det virker jo ikke så det har sammenheng med at han var syk da om det fortsatt er likt :(
godt det ikke er lenge til påsken da iallefall. Godt å få det sjekket;)
Nei, han er sånn hele tiden uavhengig om han er syk eller ikke...bare ekstra ille ifm sydom når han hoster:)
Må sjekkes ja, for nå begynner han å bli stor og burde være klar for andre typer mat;)

Hei hei. Sitter i bilen utafor hos osteopaten, frøkna ble så trøtt at jeg fikk i henne bittelitt mat, pakka med vogna og dro tidlig. Nå sover hun iallefall, var gjort på ett minutt. Jeg får bare sløve så lenge :p
Satser på hun sover iallefall til jeg er ferdig, så ca en time til.

Hei hei. Sitter i bilen utafor hos osteopaten, frøkna ble så trøtt at jeg fikk i henne bittelitt mat, pakka med vogna og dro tidlig. Nå sover hun iallefall, var gjort på ett minutt. Jeg får bare sløve så lenge :p
Satser på hun sover iallefall til jeg er ferdig, så ca en time til.
Krysser fingre for en god dupp:D

Han er prosjektleder i ett elektrofirma :) Og nå er det siste innspurt på noen båter som skal være leveringsklar til våren ;)
Ja får koke meg en kanne kaffe,og skravle litt med dere i kveld :)
JAA!! Gleder meg til litt Sandbakk-tid!! :love7

Back
Topp