Om du titter innom

Du får kose deg litt med snuppa:)
tror vi må sette oss litt høyere mål, jeg!:D 9000 før dagen er omme??

det skal jeg vetdu:)

ja tror vi lå høyne til 9000! Så får vi heller nedgradere målet om vi ser det ikke går;) men klart det skal gå:D mannen skal ha styremøte i kveld, så da har jeg mere bv-tid også :cool05

det skal jeg vetdu:)

ja tror vi lå høyne til 9000! Så får vi heller nedgradere målet om vi ser det ikke går;) men klart det skal gå:D mannen skal ha styremøte i kveld, så da har jeg mere bv-tid også :cool05
Yeii!! 9000 it is!! :smiley-bounce015

Hva er dette for slags konspirasjon AnneMy og RonjaR??! Makan:eek:

Hvis du vurderer fort så får du 10% på hele kjøpet ut dagen ved å bruke rabattkoden som står på Facebook-siden til Jollyroom.no! Bestilte nå jeg ;)
Bestilte den nå og fikk med rabatten enda :) Fikk overtalt gubben i dag etter at vi var på en liten handletur og vogna tok hele bagasjerommet ;)

Fortsatt ikke helt i form skjønner jeg..:(
Tydeligvis ikke:/
Etter siste luren har han vært skikkelig grinete. Og jeg er alene med barna i dag og. Klarte få smekka sammen noen pannekaker med han på armen da. Nå har jeg sart begge to foran tven og gjemt meg i hjørnet:p Men hører sutringen til minsten tar seg mer og mer opp.

Bestilte derfra i sommer og kunne hente det dagen etter da vi bor i nærheten. Tror de sender neste virkedag som de tar imot bestilling. God service der ihvertfall :)
Så bra:-) siden virket bra! håper at pakken min er kommet når jeg kommer hjem da:)

Tydeligvis ikke:/
Etter siste luren har han vært skikkelig grinete. Og jeg er alene med barna i dag og. Klarte få smekka sammen noen pannekaker med han på armen da. Nå har jeg sart begge to foran tven og gjemt meg i hjørnet:p Men hører sutringen til minsten tar seg mer og mer opp.
Uff...stakkars lille venn...:(
Her sov Sebastian plutselig 3 timer, og ikke feber når han våknet!:)
Blir spennende å se om han vil ha litt mat..

Back
Topp