Du får kose deg litt med snuppa
tror vi må sette oss litt høyere mål, jeg!9000 før dagen er omme??
det skal jeg vetdu
ja tror vi lå høyne til 9000! Så får vi heller nedgradere målet om vi ser det ikke går

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får kose deg litt med snuppa
tror vi må sette oss litt høyere mål, jeg!9000 før dagen er omme??

Regner med han hadde sagt fra da, ja![]()
Nope, her får man bare en sjanse![]()
Yeii!! 9000 it is!!det skal jeg vetdu
ja tror vi lå høyne til 9000! Så får vi heller nedgradere målet om vi ser det ikke gårmen klart det skal gå
mannen skal ha styremøte i kveld, så da har jeg mere bv-tid også
![]()

Hehe...klarer fint å si ifra, ja!jepp, de pleier ikke være stille om noe disse små tassene våre akkuratt![]()
VELDIG tynn is...hun var jo nære på i går også, så hun er på tynn is![]()
Fortsatt ikke helt i form skjønner jeg..Alvin var ikke blid til og ha sovet så lenge. Ville sove igjen nesten med gang.
Bestilte den nå og fikk med rabatten endaHvis du vurderer fort så får du 10% på hele kjøpet ut dagen ved å bruke rabattkoden som står på Facebook-siden til Jollyroom.no! Bestilte nå jeg![]()
Bestilte derfra i sommer og kunne hente det dagen etter da vi bor i nærheten. Tror de sender neste virkedag som de tar imot bestilling. God service der ihvertfallNoen som har bestilt fra lilleprinsen og vet hvor lang tid det tar ??![]()
Tydeligvis ikke:/Fortsatt ikke helt i form skjønner jeg..![]()
Så braBestilte derfra i sommer og kunne hente det dagen etter da vi bor i nærheten. Tror de sender neste virkedag som de tar imot bestilling. God service der ihvertfall![]()
Kniiis...Busted![]()
Uff...stakkars lille venn...Tydeligvis ikke:/
Etter siste luren har han vært skikkelig grinete. Og jeg er alene med barna i dag og. Klarte få smekka sammen noen pannekaker med han på armen da. Nå har jeg sart begge to foran tven og gjemt meg i hjørnetMen hører sutringen til minsten tar seg mer og mer opp.