Om du titter innom

Jeg skal på "symøte" i kveld (les: skravle og spise kake) så nå har jeg sitti å pumpa meg i nesten en halvtime. Fikk ut 100 ml :rolleyes: Nå gidder jeg ikke sitte lenger! Jeg reiser etter han har lagt seg og kommer hjem før midnatt, så sannsynligvis trenger han det ikke i det hele tatt! Men jeg gleder meg til å skravle litt uten lillegutt på hofta :p
Ååh, så deilig! Gleder meg til jeg kan dra ut sånn og:)

Er vel mye mulig han gjør det..:p
Igrunn koselig å ha ham sovende i sofaen tett inntil meg.. :love2

:love017
Herlig!

Det har så å si aldri skjedd her. Når frøkna var liten sov hun bare i vogga, våkna med engang hun ble lagt i sofaen.

Kjenner jeg allerede vil spole tilbke tiden med elstemann...;)
Snaaart 5 år, og husker fødselen som om det var igår:p

ja hvor blir tiden av liksom? Rart det der hvor godt en husker når det er så mange år siden;)

Jeg skal på "symøte" i kveld (les: skravle og spise kake) så nå har jeg sitti å pumpa meg i nesten en halvtime. Fikk ut 100 ml :rolleyes: Nå gidder jeg ikke sitte lenger! Jeg reiser etter han har lagt seg og kommer hjem før midnatt, så sannsynligvis trenger han det ikke i det hele tatt! Men jeg gleder meg til å skravle litt uten lillegutt på hofta :p

så koselig! Ja det er godt å kunne ha fri en kveld innimellom:)

he he, høres jo ikke ut som det er noen fine minner du har da :confused:
Absolutt ikke ;) 3 tøffe fødsler på over 30 timer alle 3...Og siste mann kunne vært drømmefødsel,hadde han ikke vært for stor for å komme ut der nede ;) Keisersnitt er absolutt ikke å anbefale når man har 3 andre under skolealder å ta seg av og ;)

Absolutt ikke ;) 3 tøffe fødsler på over 30 timer alle 3...Og siste mann kunne vært drømmefødsel,hadde han ikke vært for stor for å komme ut der nede ;) Keisersnitt er absolutt ikke å anbefale når man har 3 andre under skolealder å ta seg av og ;)

såpass ja! Da har du hatt tøffe fødsler;)
men de tre første ble født vanlig eller endte det i ks?

Huff:/ Hørtes ikke spesielt gøy ut:/

Back
Topp