Dem kom vanlig etter 3 timer med pressingMen dem var "bare 37,5" rundt hode,menst minsten var 39
![]()
Trodde nesten man ikke fikk presse så lenge jeg :-/ stakkars deg!
Godt du ikke skal føde mere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dem kom vanlig etter 3 timer med pressingMen dem var "bare 37,5" rundt hode,menst minsten var 39
![]()
Det skjønner jeg, men ikke behov for hvite frakker i dagmåtte sjekke nå når du begynte å vrøvle om nisser igjen skjønner du
flink jente![]()
Det skjønner jeg, men ikke behov for hvite frakker i dag![]()
Det skjønner jeg, men ikke behov for hvite frakker i dag![]()
Tror det er vist du har epeduralTrodde nesten man ikke fikk presse så lenge jeg :-/ stakkars deg!
Godt du ikke skal føde meremen følelsen rett etter fødselen er fantastisk!
Tror det er vist du har epeduralFølelsen etter fødselen er helt ubeskrivelig
![]()
Jeg vet, må prøve og oppføre megmen følger med deg altså![]()
Shit! Det er en stor og fin gutt ja!Ja var en god klump4925g og
![]()
Hihi...godt det finnes hårfargeFår ett nytt grått hår for hver dag her![]()
Se hva lillegutt akkurat klarte
Ble veldig dårlig bilde da jeg skulle være superrask![]()
Ja takk og pris! Vist ikke hadde jeg sett ut som en bestemor nåHihi...godt det finnes hårfarge![]()
Jepp, vi tar igjen med samme myntHihi! Er litt gøy!Kan vi og være litt full av f...
![]()
Du tiltrekker deg nisser altså!!Faen! Nisser igjen
De forfølger meg![]()
Såå flink!!![]()
Høres koselig ut!Jeg skal på "symøte" i kveld (les: skravle og spise kake) så nå har jeg sitti å pumpa meg i nesten en halvtime. Fikk ut 100 mlNå gidder jeg ikke sitte lenger! Jeg reiser etter han har lagt seg og kommer hjem før midnatt, så sannsynligvis trenger han det ikke i det hele tatt! Men jeg gleder meg til å skravle litt uten lillegutt på hofta
![]()
Høres koselig ut!![]()
Han sov bare 30 minutter da..
Herlig!
Det har så å si aldri skjedd her. Når frøkna var liten sov hun bare i vogga, våkna med engang hun ble lagt i sofaen.