Hihi...ofrer både søvn og husarbeid gittJa hva gjør man ikke for litt tid på bv![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi...ofrer både søvn og husarbeid gittJa hva gjør man ikke for litt tid på bv![]()
Da har du jo virkelig prøvd det du kanJeg gjorde ihvertall mitt beste!Prøvde å pumpe opp produksjonen også...uten hell
![]()
Håper jeg også
Og at lillegutt snart bestemmer seg for å ta igjen litt søvn..![]()
Hihi...ofrer både søvn og husarbeid gitt![]()
Ja, det har jeg..Da har du jo virkelig prøvd det du kan![]()
Har prøvd avvent, dr.brown, mam og tommee tippee. Tommee tippee fungerer best, den sutter han faktisk litt på, men han begynner veldig fort og bare tygge.er nok bare å prøve til han tar den ja. vi styrte lenge før frøkna her ville ta flaske, men da hun skjønte det gikk det helt supert. Hvilke laser har du prøvd da?
Veldig snill mann..mannen din høres nå veldig snill ut så det er jeg sikker på han gjør
sklle tro han må hente det inn igjen før el senere! Snuppa sov urolig natt til i går, og hvilte i mange flere timer enn normalt i går. Så heldigvis gjør de stort sett detmen nå er hun ikke syk da
![]()
Vi tar det igjen en annen dag! Hihisistnevnte er det nå så som så medverre med søvnen
![]()
Det er veldig kjedelig. Var samme med eldste. Litt lettere med han ettersom han ikke er like puppegal som eldste var. Men mat må han jo få så kan ikke være borte lenge. Bare en frisørtime må planlegges.Så kjedelig at han ikke gjør det daEr kø koselig å kunne ta seg en tur bort innimellom!! Min tar flaske! Skal pumpe meg i dag faktisk fordi jeg skal bort en tur etter han har lagt seg i kveld! Er ikke sikkert han trenger det, men pumper alltid ut litt i tilfelle! Men tar laang tid å få ut noe melk :/
Gleder meg til de titter fremSamme som her da![]()
Har prøvd avvent, dr.brown, mam og tommee tippee. Tommee tippee fungerer best, den sutter han faktisk litt på, men han begynner veldig fort og bare tygge.
Ja, super deiligÅååhh...så nydelig!!nesten påskevær jo!
Ja, det var nydeligSå deilig!![]()
Ja, håper jeg ogHåper han godtar den snart slik at hu mor kan komme seg på vift!![]()
Får håpe dere får goværet til påske ;-)Åh... Så herligNydelig vær! Her er det overskyet
![]()
Ja, virkelig deilignydelig vær å trille tur i![]()
Veldig snill mann..
En eller annen gang må han jo sove! Kjenner nå jeg er VELDIG glad for å kunne sove ut helt alene neste uke![]()
Gleder meg til de titter frem![]()
Nettopp, han her er jo til og med til tannlegen. Er visst en flaske til som skal minne veldig om puppen, jeg kunne låne av ei venninne så tenkte prøve den ogvar tommee Tippee jeg skulle foreslå, men da har du prøvd den ja
håper han tar den tilslutt iallefall. Man er liksom mye friere til å kunne være vekke om dagen når de tar flaske.
Veldig lettvindt!Ja, håper jeg ogTenkte prøve med mme og, sist jeg pumpa tok det så lang tid. Hadde vært så deilig om han kunne både tatt flaske og mme, lettvint
![]()