La oss håpe detHehe...det reparerer du fort igjen nå som formen er bedre!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
La oss håpe detHehe...det reparerer du fort igjen nå som formen er bedre!![]()
Han sover bare 30 minutter i slengen her også..Da må det nå snart snu får vi håpe
er heller ikke flink å hvile når snuppa sover. Å prøver jeg så skal du være sikker på at hun bare sover en 1/2 timemed det resultat at jeg er enda surere
![]()
Har ikke klart det helt jeg heller dessverre:/Ja, jeg hadde ikke klart det for og si det sånn![]()
Jeg skulle ønske min ville ta flaske. Er bedt i utdrikkningslag, men aner ikke om jeg får vært med![]()
Hehe...ja, hodet henger ikke helt med kjenner jeg![]()
Så deilig da!Da må vi krysse fingrene for at det fortsetter!! Man føler seg litt som en zombie hvis det er morgen veldig tidlig!!
Jada, det har jeg! Skulle ønske han heller spiste mer på dagen og kutta det ut på natten men![]()
Jeg skulle ønske min ville ta flaske. Er bedt i utdrikkningslag, men aner ikke om jeg får vært med![]()
Han sover bare 30 minutter i slengen her også..
Rekker jo ikke slenge meg nedpå engang, før det hyles på soverommet..![]()
Han har de to nede. Og de to fortennene oppe er veldig tydelig på vei. Skimtee faktisk litt hvitt gjennom tannkjøttet. Også er han veldig hoven.håper på deter det komt noen tenner?
God morgen!God morgenDa har vi vært i barnehagen på påskefrokost
Så nå sover knerten,og vi må pakke til snuppa på 4 som skal til oslo sammen med onkelen sin i dag
Men kommer plutselig tilbake![]()
Hehe...må man så må mansyns det er godt gjort at du er her inne i hele tatt jeg etter en slik natt![]()
Ja, prøvd mange forskjellige flasker også. Eldste tok når hun var 12 måneder, men nektet dersom det var morsmelk i, skulle bare ha vanlig melk i flaskaVil han ikke ha? Æsj...dere får bare trene og trene..![]()
God morgenDa har vi vært i barnehagen på påskefrokost
Så nå sover knerten,og vi må pakke til snuppa på 4 som skal til oslo sammen med onkelen sin i dag
Håper jeg ogsåda har det ingen hensikt nei
får håpe mannen avlaster deg litt når han kommer hjem så du får deg en hvil![]()
Han har de to nede. Og de to fortennene oppe er veldig tydelig på vei. Skimtee faktisk litt hvitt gjennom tannkjøttet. Også er han veldig hoven.
God morgen!God morgenDa har vi vært i barnehagen på påskefrokost
Håper han godtar den snart slik at hu mor kan komme seg på vift!Ja, prøvd mange forskjellige flasker også. Eldste tok når hun var 12 måneder, men nektet dersom det var morsmelk i, skulle bare ha vanlig melk i flaska![]()
Men du har vært syk, da tells det ikkeHar ikke klart det helt jeg heller dessverre:/