Om du titter innom

God morgen :) Da har vi vært i barnehagen på påskefrokost :) Så nå sover knerten,og vi må pakke til snuppa på 4 som skal til oslo sammen med onkelen sin i dag :)
Men kommer plutselig tilbake ;)

Da må det nå snart snu får vi håpe;)

er heller ikke flink å hvile når snuppa sover. Å prøver jeg så skal du være sikker på at hun bare sover en 1/2 time :confused: med det resultat at jeg er enda surere:p
Han sover bare 30 minutter i slengen her også.. :confused:
Rekker jo ikke slenge meg nedpå engang, før det hyles på soverommet..:P

Jeg skulle ønske min ville ta flaske. Er bedt i utdrikkningslag, men aner ikke om jeg får vært med:(

er nok bare å prøve til han tar den ja. vi styrte lenge før frøkna her ville ta flaske, men da hun skjønte det gikk det helt supert. Hvilke laser har du prøvd da?

Så deilig da! :D Da må vi krysse fingrene for at det fortsetter!! Man føler seg litt som en zombie hvis det er morgen veldig tidlig!!

Jada, det har jeg! Skulle ønske han heller spiste mer på dagen og kutta det ut på natten men ;)

trenger litt tid å våkne på jeg også om det er morgen altfor tidlig :p

skjønner den at du vil han skal spise om dagen istedet, natten skal det jo soves;)

Jeg skulle ønske min ville ta flaske. Er bedt i utdrikkningslag, men aner ikke om jeg får vært med:(

Så kjedelig at han ikke gjør det da :( Er kø koselig å kunne ta seg en tur bort innimellom!! Min tar flaske! Skal pumpe meg i dag faktisk fordi jeg skal bort en tur etter han har lagt seg i kveld! Er ikke sikkert han trenger det, men pumper alltid ut litt i tilfelle! Men tar laang tid å få ut noe melk :/

Han sover bare 30 minutter i slengen her også.. :confused:
Rekker jo ikke slenge meg nedpå engang, før det hyles på soverommet..:p

da har det ingen hensikt nei;)
får håpe mannen avlaster deg litt når han kommer hjem så du får deg en hvil :)

håper på det;) er det komt noen tenner?
Han har de to nede. Og de to fortennene oppe er veldig tydelig på vei. Skimtee faktisk litt hvitt gjennom tannkjøttet. Også er han veldig hoven.

God morgen :) Da har vi vært i barnehagen på påskefrokost :) Så nå sover knerten,og vi må pakke til snuppa på 4 som skal til oslo sammen med onkelen sin i dag :)
God morgen!:D
Koselig med påskefrokost...vi skal på fredag og jeg gleder meg:)

god morgen :D

koselig med påskefrokost i bhg! Dt pleier vi også å ha her, så regner med det blir en tur på oss også etterhvert;)

så gøy for snuppa å få reise på ferie med sin onkel, tipper det blir stas :)

Back
Topp