Om du titter innom

ja da er det bare å stålsette seg:-/
hjelper mannen deg om natten når han er syk eller styrer du alene?
Mannen er verdens snilleste!:D
I natt når det sto på som verst gikk jeg å la meg på sofaen..;) Så tok mannen lillegutt resten av natten.. I tillegg står han opp kl 06 og gjør størstegutta klar og kjører dem i barnehagen..:)
Kan ikke klage!!:D Men i natt er det nok jeg som må ta ham..

I natt når det sto på som verst gikk jeg å la meg på sofaen..;) Så tok mannen lillegutt resten av natten.. I tillegg står han opp kl 06 og gjør størstegutta klar og kjører dem i barnehagen..:)

så bra at du får hvile litt mellom slagene :)

herlig å slippe å måtte dra ut om morgenen for å levere i bhg;) gleder meg til høsten når storesøster begynner på skolen, da slipper jeg det også :)

Så flink! :) Min hjelper ikke til om natten, og blir skikkelig sur hvis jeg spør. Men han står opp tidlig og gjør klar eldste og kjører ho i barnehage da:)

så bra at du får hvile litt mellom slagene :)

herlig å slippe å måtte dra ut om morgenen for å levere i bhg;) gleder meg til høsten når storesøster begynner på skolen, da slipper jeg det også :)
Ja, jeg er bortskjemt!;)
men endrer seg jo nå når jeg begynner i jobb da.. Må nok trå til jeg også på morgenen!! :rolleyes:

Back
Topp