Hehe...både mannen og ungen satt i badekaret, så jeg måtte tørke minsten..hvirdan var ståa på badet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...både mannen og ungen satt i badekaret, så jeg måtte tørke minsten..hvirdan var ståa på badet?
Hehe...både mannen og ungen satt i badekaret, så jeg måtte tørke minsten..![]()
Tror det blir mye gråt desverre...såpass
håper han får seg litt søvn i natt!
Tror det blir mye gråt desverre...
Æsj, jeg gruer meg!!![]()
Haha, huffÅÅhh...jo!Guffent...ned i bh`n liksom!
![]()
Huff, håper du tar feil og at han sover hele natten♡Tror det blir mye gråt desverre...
Æsj, jeg gruer meg!!![]()
Mannen er verdens snilleste!ja da er det bare å stålsette seg:-/
hjelper mannen deg om natten når han er syk eller styrer du alene?
Ja, han er like sjokkert hver gang det skjerHaha, huffStakkars liten da, er jo så fælt og kaste opp.
Jeg vet..Vi ligger ikke så bra ann til 8500 innlegg i dagJeg strikker litt samtidig her og
![]()
Det hadde vært overraskende og nydelig du!!Huff, håper du tar feil og at han sover hele natten♡
Jeg kan prøve!Går det forresten og sende meg pm nå? Janet sa det skulle gå nå![]()
Mannen er verdens snilleste!
I natt når det sto på som verst gikk jeg å la meg på sofaen..Så tok mannen lillegutt resten av natten.. I tillegg står han opp kl 06 og gjør størstegutta klar og kjører dem i barnehagen..
Kan ikke klage!!Men i natt er det nok jeg som må ta ham..
Så flink!Mannen er verdens snilleste!
I natt når det sto på som verst gikk jeg å la meg på sofaen..Så tok mannen lillegutt resten av natten.. I tillegg står han opp kl 06 og gjør størstegutta klar og kjører dem i barnehagen..
Kan ikke klage!!Men i natt er det nok jeg som må ta ham..
Nei, går fortsatt ikke...Går det forresten og sende meg pm nå? Janet sa det skulle gå nå![]()

Ja, jeg er bortskjemt!så bra at du får hvile litt mellom slagene
herlig å slippe å måtte dra ut om morgenen for å levere i bhggleder meg til høsten når storesøster begynner på skolen, da slipper jeg det også
![]()
Vi ligger ikke så bra ann til 8500 innlegg i dagJeg strikker litt samtidig her og
![]()
Min er vel ikke akkurat smørblid på natta han heller!Så flink!Min hjelper ikke til om natten, og blir skikkelig sur hvis jeg spør. Men han står opp tidlig og gjør klar eldste og kjører ho i barnehage da
![]()