Håper natten har vært fiiin!God natt til alle♡♥♡![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper natten har vært fiiin!God natt til alle♡♥♡![]()
God morgen, snuppaGod morgen til alle forresten!![]()
Takk det samme♥Håper natten har vært fiiin!![]()
Lillegutt har vært våken i hele natt..Takk det samme♥
Hvordan går det med minstemann?
Her våknet min med 39 i feber igjen så han har fått stikkpille og sover igjen allerede![]()
Huff, så slitsomt!:/ Håper det går fort over, masse god bedring til din lille og♥Lillegutt har vært våken i hele natt..
Sov litt fra ca kl 04-0630.. Våknet med 38,7 i feber, vil ikke spise, og er skikkelig snørrete..
Møkkanatt! Jeg la meg på sofaen, så mannen kunne overta trøstingenKan ikke se noen tenner som er på vei heller...
God bedring til tassen din!![]()
Takk for det...krysser fingre selvHuff, så slitsomt!:/ Håper det går fort over, masse god bedring til din lille og♥
Hohoho...hadde en liten intern krig i går kveld! Og vi klarte målet som var 7500 innlegg!Herregud!! 60 sider siden jeg var her inne sist!! Det er skravlehønene mine det!![]()
Flinke er dere!! Kryper du noe innpå i din egen lille krig da?Hohoho...hadde en liten intern krig i går kveld! Og vi klarte målet som var 7500 innlegg!![]()
Jepp, det gjør jegFlinke er dere!! Kryper du noe innpå i din egen lille krig da?![]()
Stakkars lille..Hei hei damer.
Rett etter jeg fikk lagt meg igår våkner amina av smerter pga tenner og holdt det gående i 2 timer!
Ga henne til slutt paracet da men det må ha hørt ut som barnemishandling!!! Og hun liker ikke å få sirup!!!
er det de kaller flytende medisin, miljøskadet av min mannStakkars lille..
Men hvorfor gir du henne sirup på natta??![]()
Hahaer det de kaller flytende medisin, miljøskadet av min mann![]()
hehe og tvinge dret i snuppa 1:30HahaAkkurat! Trodde kanskje du hadde fått et illebefinnende
Loff med sirup på liksom
![]()
Hihihehe og tvinge dret i snuppa 1:30![]()
huff ikke si sånt daHihiEr nok flere hvite frakker som hadde kommet da
![]()
Hihi...men da vet du jo hvordan du skal gjemme deghuff ikke si sånt da
Ble jo nettopp kvitt de andre![]()
Takk det samme♥
Hvordan går det med minstemann?
Her våknet min med 39 i feber igjen så han har fått stikkpille og sover igjen allerede![]()
Lillegutt har vært våken i hele natt..
Sov litt fra ca kl 04-0630.. Våknet med 38,7 i feber, vil ikke spise, og er skikkelig snørrete..
Møkkanatt! Jeg la meg på sofaen, så mannen kunne overta trøstingenKan ikke se noen tenner som er på vei heller...
God bedring til tassen din!![]()