Om du titter innom

Håper natten har vært fiiin!:)
Takk det samme♥
Hvordan går det med minstemann? :)
Her våknet min med 39 i feber igjen så han har fått stikkpille og sover igjen allerede:)

Takk det samme♥
Her våknet min med 39 i feber igjen så han har fått stikkpille og sover igjen allerede:)
Lillegutt har vært våken i hele natt..:(
Sov litt fra ca kl 04-0630.. Våknet med 38,7 i feber, vil ikke spise, og er skikkelig snørrete..
Møkkanatt! Jeg la meg på sofaen, så mannen kunne overta trøstingen:P Kan ikke se noen tenner som er på vei heller...
God bedring til tassen din!:)

Sov litt fra ca kl 04-0630.. Våknet med 38,7 i feber, vil ikke spise, og er skikkelig snørrete..
Møkkanatt! Jeg la meg på sofaen, så mannen kunne overta trøstingen:P Kan ikke se noen tenner som er på vei heller...
Huff, så slitsomt!:/ Håper det går fort over, masse god bedring til din lille og♥

Hei hei damer.
Rett etter jeg fikk lagt meg igår våkner amina av smerter pga tenner og holdt det gående i 2 timer!
Ga henne til slutt paracet da men det må ha hørt ut som barnemishandling!!! Og hun liker ikke å få sirup!!!

Hei hei damer.
Rett etter jeg fikk lagt meg igår våkner amina av smerter pga tenner og holdt det gående i 2 timer!
Ga henne til slutt paracet da men det må ha hørt ut som barnemishandling!!! Og hun liker ikke å få sirup!!!

Hei hei damer.

Hei hei damer.
Stakkars lille..:(
Men hvorfor gir du henne sirup på natta??:P

Takk det samme♥

God bedring til gutten din! Håper han sover det av seg ;)
Møkkanatt! Jeg la meg på sofaen, så mannen kunne overta trøstingen:p Kan ikke se noen tenner som er på vei heller...

høres ut som dere har hatt en tøff natt med andre ord:(
god bedring til dere;)

Back
Topp