Drikke mer kaffe, søta!Men nå er jo maskinen snart ferdig..
Huff nesten så det er jeg som sovner på sofaen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Drikke mer kaffe, søta!Men nå er jo maskinen snart ferdig..
Huff nesten så det er jeg som sovner på sofaen![]()
Ahhhh.... zzzzzzJada, ikke så bekymret nå!!![]()
Min har gitt opp alle store planer etter 3dje ungen!![]()
JadaHmmm, men går det fort nok??![]()
Ja blir det selvom det tilvanlig er så kort tidJa, hu her var borte i 5 minutter en gang, husker det var lange 5 minutter![]()
Det er faktisk sant, nå vi skulle hatt krigGår jo nesten kjappere nå enn under krigen![]()
Ja, synes og det er godt å høre det er flere![]()
Fikk du med deg mine 3 must haveDrikke mer kaffe, søta!![]()
Klart vi gjørAhhhh.... zzzzzz
greier dere 7500 før leggetid da???
Ja, har vi ikke satt oss et mål da??Ahhhh.... zzzzzz
greier dere 7500 før leggetid da???
Jepp, men det måtte 3 unger til før han skjønte det gittHaha han har skjønt den nå ja![]()
Hihi...vi har vår egen krig daDet er faktisk sant, nå vi skulle hatt krig![]()
Jepp, men det måtte 3 unger til før han skjønte det gitt![]()
Ja, ho holder seg jo vanligvis alltid i nærheten, plutselig var ho vekk og kom ikke da jeg ropte. Ho var sikkert bare og bæsja et stedJa blir det selvom det tilvanlig er så kort tid
Drikker ikke kaffe selv, men hadde vært kjekt noen gangerFikk du med deg mine 3 must have
de eneste tingene jeg flyttet idag
min kjære dolce gusto maskin!!!
MÅÅÅÅ på elkjøp imorgen og få tak i nye kaplser, så de hadde kaffe mocca nå og den MÅ testes ut, for jeg drikker som regel ikke kaffe![]()
Hehe...det tipper jeg at han gjør! Bare min som er litt treigsåpass ja..... huff håpe gubben min klarer å oppfatte det litt før, ellers gruer je meg iallefall til den permisjonen hans![]()
Ja, de er litt dumme på noen områder innimellomHender seg titt og ofte nemlig at je studerer på om je fant dessidert den dummeste av disse mannfolka når det gjelder slike ting.... men hører vist at det er flere av arten![]()
Old news!7500 i kveld?? Var ikke målet 7000 før påske da?![]()
Tsss...barneskirenn igjen!!7500 i kveld?? Var ikke målet 7000 før påske da?![]()