Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det må vi!![]()
Titter innom under kveldsamming
Snart 7000 innlegg jo!![]()
Blir noen skippertak her ogsåPrøver å ta noen skippertak, sånn som i dagSkjønner bare ikke hvor tida blir av
![]()
Størstemann og mellomsten er i seng
Minstemann har feber og oppkast...igjen!!!Han ligger i badekaret med pappa`n..
![]()
Så bra da, det liker vimannen skal hjelpe broren å se etter bil på nettet i kveld, og da blir det mer bv-tid på mor. I like it![]()
Frøkna sover med godt tak i puppen som vanlig
Nå sniker jeg til meg noen minutter ekstra med dere før jeg får gå på stua![]()
Oi, her har det kommet nesten 1000 innlegg siden konkurransenhar kosetid med eldste her før sengetid
![]()
Nå har han ligget i senga si og ropt på mamma 1 time!!det kan jeg se for meg![]()
Så bra da, det liker vi![]()
Minsten her har og blitt dårlig i dag med feber. Og kastet opp en gang. Tror det rr tenner her da.Størstemann og mellomsten er i seng
Minstemann har feber og oppkast...igjen!!!Han ligger i badekaret med pappa`n..
![]()
hei hvor det går!!Yeay 59 innlegg igjen nå!![]()
Det er gulltimer detjuni damene kan skravle det er sikkert og visst
Kos deg med eldstemann, godt med litt alenetid etter minstemann er lagt!
Yeii!! Sånt liker vi!!mannen skal hjelpe broren å se etter bil på nettet i kveld, og da blir det mer bv-tid på mor. I like it![]()
Det håper jeg også..å nei, stakkars liten
håper kvelden/natta blir rolig likevel![]()
Kaster de opp ved å få tenner?Minsten her har og blitt dårlig i dag med feber. Og kastet opp en gang. Tror det rr tenner her da.
Måtte også gi stikkpille i dag:/Det håper jeg også..
Vil ikke spise heller... Nå har han fått en stikkpille og ligger i senga og småsutrer..![]()
Jepp! Jeg er med!!7000 innlegg innen 10 minutter eller?![]()