Krysser fingre for at det hjelper hos dem begge..Måtte også gi stikkpille i dag:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingre for at det hjelper hos dem begge..Måtte også gi stikkpille i dag:/
Det er gulltimer detHadde jeg vært lur så hadde jeg lagt meg selv, men gjør det jo aldri
![]()
Eldste gjorde det ihvertfall. Men om det bare er tilfeldighet vet jeg ikkeKaster de opp ved å få tenner?
Da håper jeg det er det samme her..![]()
Bra!Jepp! Jeg er med!!![]()
Det håper jeg også..
Vil ikke spise heller... Nå har han fått en stikkpille og ligger i senga og småsutrer..![]()
Hadde vært greit om man hadde noe så uskyldig som tenner å skylde påEldste gjorde det ihvertfall. Men om det bare er tilfeldighet vet jeg ikke![]()
Håper flere slenger seg på!Bra!![]()
ja, han begynte nå i ettermiddag...i kveld han ble slik? Får håpe det går raskt over. Stakkar dere har nå hatt deres dose nå!
Jeg og, er slitsomt:/ Alvin har så og si sovet hele dagen, men bare sutret når han har bært våken. Men ser tenna rett under tannkjøttetHadde vært greit om man hadde noe så uskyldig som tenner å skylde på
Æsj...hater når de ikke er i form!!![]()
Jeg og!Krysser fingre for at det hjelper hos dem begge..![]()
Hurraaaa![8|]
ja, han begynte nå i ettermiddag...
Synes igrunn vi kan få lov til å være litt friske snart!![]()
Har ikke sjekket inni munnen hans, jeg... Får gjøre det når han våkner i morgen..Jeg og, er slitsomt:/ Alvin har så og si sovet hele dagen, men bare sutret når han har bært våken. Men ser tenna rett under tannkjøttet![]()
Jo flere jo bedreHåper flere slenger seg på!![]()
Takk, det samme til ditt sjarmtrollJeg og!
Og god bedring til din lille søting!♥
Var denne jrg quota istad. Nå er det nisser her igjenjepsi pepsi![]()
Kanskje vi blir ferdig med det nå, og kan være friske fram til skolestart!?ja det har dere jammen meg fortjent nå! Er nå måte på hvor mye enkelte skal få![]()
Shit!!Var denne jrg quota istad. Nå er det nisser her igjen![]()