100 innlegg igjen...![]()
fortsatt så mange? syns det er en evighet siden 110 jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
100 innlegg igjen...![]()
Det går sakte her nå...fortsatt så mange? syns det er en evighet siden 110 jeg![]()
hi hi
kan ikke være mange igjen nå til målet er nådd![]()
Nei nå skulle man tro det begynner å nærme seg![]()
ja der trodde jeg også, men har gått litt sakte likevel
![]()
Når ungene er lagt kommer vi begge sterkt tilbake vil jeg tro, med flere og da greier vi glatt 7000 innen midnattDet går sakte her nå...![]()
skal vel få fart på det i løpet av kveldenje får besøk og får ikke vært her noe særlig, har bedt ei venninne på besøk
hadde så lyst på skikkelig feit hamburger ama, så je lurte på om ikke hu kunne være int i å kjøpe med å ta seg en tur
litt utspekulert må man være
![]()
Når ungene er lagt kommer vi begge sterkt tilbake vil jeg tro, med flere og da greier vi glatt 7000 innen midnatt![]()
Det er lov det. Da får du jo både hamburget og venninne-besøk
blir nok ikke roligt for meg også i kveld. Har bare "lov" med en halvtime på ipaden om kvelden. må være litt sosial med mannen også![]()
men han jobber da så mye at han vet jo ikke hva du pleier å gjøre hele dagendet er litt viktig det oxo gubben ymta om at je satt på den pcen STØTT han oxo her om dagen![]()
hihi så rartDu det tviler jeg ikke på engang![]()
men han jobber da så mye at han vet jo ikke hva du pleier å gjøre hele dagen
Kan jo hende du faktisk trenger litt pc tid![]()
det er litt viktig det oxo gubben ymta om at je satt på den pcen STØTT han oxo her om dagen![]()
Hmmm, han får vel sikkert sjokk som så mange andre har fåttDu skjønner at slik forstår han ikke.... han er skikkelig kar så husarbe er ikke arbemen je ymta litt i dag ang om han gledet seg til permisjon, med litt husarbe og ei lita ei som raser rund som man må løpe etter( han syns det skal holde å si kom hit
) men tror han begynner å forstå at det ikke er 3 mnd ferie han skal ha
![]()
Hmmm, han får vel sikkert sjokk som så mange andre har fått![]()
Har vi samme mann eller?
Ja, det må vi!får lade opp til en real økt i kveld![]()
Det er jeg overbevist om!Når ungene er lagt kommer vi begge sterkt tilbake vil jeg tro, med flere og da greier vi glatt 7000 innen midnatt![]()