Om du titter innom

ja der trodde jeg også, men har gått litt sakte likevel;)
:p

skal vel få fart på det i løpet av kvelden :) je får besøk og får ikke vært her noe særlig, har bedt ei venninne på besøk :) hadde så lyst på skikkelig feit hamburger ama, så je lurte på om ikke hu kunne være int i å kjøpe med å ta seg en tur :p litt utspekulert må man være :)

Det går sakte her nå...:rolleyes:
Når ungene er lagt kommer vi begge sterkt tilbake vil jeg tro, med flere og da greier vi glatt 7000 innen midnatt :D

skal vel få fart på det i løpet av kvelden :) je får besøk og får ikke vært her noe særlig, har bedt ei venninne på besøk :) hadde så lyst på skikkelig feit hamburger ama, så je lurte på om ikke hu kunne være int i å kjøpe med å ta seg en tur :p litt utspekulert må man være :)

Det er lov det. Da får du jo både hamburget og venninne-besøk:)

blir nok ikke roligt for meg også i kveld. Har bare "lov" med en halvtime på ipaden om kvelden. må være litt sosial med mannen også:p

Det er lov det. Da får du jo både hamburget og venninne-besøk:)

blir nok ikke roligt for meg også i kveld. Har bare "lov" med en halvtime på ipaden om kvelden. må være litt sosial med mannen også:p

det er litt viktig det oxo gubben ymta om at je satt på den pcen STØTT han oxo her om dagen :p

det er litt viktig det oxo gubben ymta om at je satt på den pcen STØTT han oxo her om dagen :p
men han jobber da så mye at han vet jo ikke hva du pleier å gjøre hele dagen :o
Kan jo hende du faktisk trenger litt pc tid ;)

men han jobber da så mye at han vet jo ikke hva du pleier å gjøre hele dagen :eek:
Kan jo hende du faktisk trenger litt pc tid ;)

Du skjønner at slik forstår han ikke.... han er skikkelig kar så husarbe er ikke arbe :p men je ymta litt i dag ang om han gledet seg til permisjon, med litt husarbe og ei lita ei som raser rund som man må løpe etter( han syns det skal holde å si kom hit :p ) men tror han begynner å forstå at det ikke er 3 mnd ferie han skal ha :)

Du skjønner at slik forstår han ikke.... han er skikkelig kar så husarbe er ikke arbe :p men je ymta litt i dag ang om han gledet seg til permisjon, med litt husarbe og ei lita ei som raser rund som man må løpe etter( han syns det skal holde å si kom hit :p ) men tror han begynner å forstå at det ikke er 3 mnd ferie han skal ha :)
Hmmm, han får vel sikkert sjokk som så mange andre har fått ;)

Hmmm, han får vel sikkert sjokk som så mange andre har fått ;)

ja det regne je ratt med, tror ikke han veit å mye jobb det egentlig er. det går i ett hele dagen med mat, bleier og soving. og når a er våken ellers så er det bare å farte etter.... velger det nå litt selv da sia je ikke flytter unna og stenger ting inne. men syns a kan lære at ting kan stå ifred oxo.

Back
Topp