Joda, det ser jegHihi...Da ser du jo ikke hvor høyt jeg gapskratter da![]()
Disse smileyene kan jeg se:
Alle andre har navn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, det ser jegHihi...Da ser du jo ikke hvor høyt jeg gapskratter da![]()
Puuhh...godt du ser noen i det minsteJoda, det ser jeg
Disse smileyene kan jeg se:.
Alle andre har navn![]()
Jammen da skal det vel ikke bli noe problem med 7000 innen i morgen midnattSånn! 6800 innlegg. og snart natta her![]()
Enda bra å høre det da, men det kommer ikke inn i mitt hus ihvertfallHan er unnskyldt, for han er utlending!![]()
Ja, men lurer veldig på hvordan laughing021 ser utPuuhh...godt du ser noen i det minste![]()
Uææhh...så mange??Jammen da skal det vel ikke bli noe problem med 7000 innen i morgen midnatt
Snart natta her og, men så nettopp at de holder stand inne på april, 41 pålogga derselv om alle sikkert ikke tilhører april.
![]()

Oi var en del også det da! Vi får håpe det er masse snikereJammen da skal det vel ikke bli noe problem med 7000 innen i morgen midnatt
Snart natta her og, men så nettopp at de holder stand inne på april, 41 pålogga derselv om alle sikkert ikke tilhører april.
![]()
Hehe...han får spise fisken sin i skogen!Enda bra å høre det da, men det kommer ikke inn i mitt hus ihvertfall![]()
Det klarer vi lettJammen da skal det vel ikke bli noe problem med 7000 innen i morgen midnatt
![]()
Det er vel han som ligger på rygg og vrir seg i latterJa, men lurer veldig på hvordan laughing021 ser ut![]()
Ja, dessverre.... Toppen var der inne også....Uææhh...så mange??
Kan jo ikke legge meg da.....![]()
Tja, til nød kan han spise det sammen med besteforeldrene mine!Hehe...han får spise fisken sin i skogen!![]()
Aha, regnet med at det var hanDet er vel han som ligger på rygg og vrir seg i latter![]()
Ja det gjør viDet klarer vi lett![]()
Nei nei de skal jo ligge å føde de nå!Ja, dessverre.... Toppen var der inne også....
Fysjameg...Ja, dessverre.... Toppen var der inne også....

Ja det må du forlange. For den lukta....Tja, til nød kan han spise det sammen med besteforeldrene mine!
Men jeg forventer en skikkelig dusj og tannpuss før han kommer hjem![]()
Æsj, de må gå og legge seg. Gravide trenger mye søvn!Ja, dessverre.... Toppen var der inne også....
Ikke termin før i midten av april....Nei nei de skal jo ligge å føde de nå!
Enig...mpassa dårlig det...Fysjameg...![]()