Nei fy, vi får tenke på noe annetUff...nå ble jeg kvalm selv...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei fy, vi får tenke på noe annetUff...nå ble jeg kvalm selv...![]()
NEI er virkelig ikke det!æsj, rakfisk er ikke godt
Haha, helt klart. Og noen ganger har jeg det så travelt at jeg har håndkle rundt hodet og pysjbukser på. Og postkassa er ikke rett utenfor døren, men ned en bakke. Tipper naboene synes jeg er litt rarKniiisEt lyspunkt i hverdagen når Postman Pat kommer kjørende
![]()
Det vil jeg tro...Nei ikke gjør det heller. Jeg måtte smake da vi lagde det på kjøkkenet da jeg gikk VK1 kokk på videregående......
Aldri igjen for å si det sånn...
Tror det er like greit jaGodt ingen ser eller hører deg da![]()
Haha, mulig du vinner denne...jups it will!
så får vi se hvem av oss som har rett![]()

Vi kan tenke på morgendagens middagNei fy, vi får tenke på noe annet![]()
Haha, jepp. Kanskje løse et puslespill eller noe for å få igjennom bestillingja de kunne kanskje gjort det litt vanskeligere![]()
hahaHaha, helt klart. Og noen ganger har jeg det så travelt at jeg har håndkle rundt hodet og pysjbukser på. Og postkassa er ikke rett utenfor døren, men ned en bakke. Tipper naboene synes jeg er litt rar![]()
"se, nå har hu shoppet på Ebay IGJEN!"nei huff, FYYYYY RonjaRihvertfall sammen med bløtkake![]()
Skjønner deg veldig godt!Aldri smakt, kommer heller aldri til å smake...![]()
En quiz faktisk før man kan legge noe i handlekurven!Haha, jepp. Kanskje løse et puslespill eller noe for å få igjennom bestilling![]()
hadde jo spart mye penger ihvertfallja, er faktisk ganger jeg bare har trykket utenom å tenkeJa, det hadde vært fint om de kunne![]()
Hihi...ble litt uvel da jeg skrev det selvnei huff, FYYYYY RonjaR
Er litt redd for det jaHaha, mulig du vinner denne...![]()
det er virkelig skumle saker altså...ja, er faktisk ganger jeg bare har trykket utenom å tenke![]()

ja det hadde hvert genialt!Haha, jepp. Kanskje løse et puslespill eller noe for å få igjennom bestilling![]()
Huff, da har du sikkert lært å ikke gjøre det igjenHihi...ble litt uvel da jeg skrev det selv![]()
Tja, vet ikke om det er så mye å skrye av jeg... Tilogmed lukta sitter igjen i nesa...Det vil jeg tro...Men du kan ihvertfall skryte av å ha smakt!
![]()
ja veldig skumle sakerdet er virkelig skumle saker altså...![]()