Tja, er vel ikke mye å få tak på hellernå er je innom å besøker dere en turmen får ikke helt taket i diskusjonen deres
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja, er vel ikke mye å få tak på hellernå er je innom å besøker dere en turmen får ikke helt taket i diskusjonen deres
![]()
Tja, er vel ikke mye å få tak på hellerbare å hoppe inn
![]()
Men vi må få litt mer liv her inne, vi vil ha 7000 innlegg før påske/aprilnei det skal du vel i bunn og grunn få meg til å tro![]()
Men vi må få litt mer liv her inne, vi vil ha 7000 innlegg før påske/april![]()
Det tror jeg ikke vi har selv hellernå er je innom å besøker dere en turmen får ikke helt taket i diskusjonen deres
![]()
Ja, det synes jegHuff ja jeg må bli flinkere til å skape liv![]()
Det tror jeg ikke vi har selv heller![]()
Det blir ikke noe problemMen vi må få litt mer liv her inne, vi vil ha 7000 innlegg før påske/april![]()
Håper da ikke det kanskje vi skulle lagt oss del mål på veien? Sånn som 6500 før imorgen kl 12Det blir ikke noe problem![]()
Er jo bare 10 innlegg igjen til 6500 da søta!!!Tar oss 3 minutter...
Vi kan heller satse på 7000 før i morgen ved midnatt...![]()
Heisann damer!
Sjelden jeg har vært så lite her inne på en helgedag. Men har gått i ett her i hele dag.
Nå skal snart ungene legges, jeg har sneket meg på badet en tur![]()
hehe bra du får sneket deg litt unna daHeisann damer!
Sjelden jeg har vært så lite her inne på en helgedag. Men har gått i ett her i hele dag.
Håper da ikke det kanskje vi skulle lagt oss del mål på veien? Sånn som 6500 før imorgen kl 12![]()
Heisann damer!
Jepp, hva annet liksomå da er det bv det første du må sjekke?![]()
Ska ikke se bort ifra detdu tar deg vel ratt en lengre tur innom i kveld![]()
Ska ikke se bort ifra det
Jeg sovna da, så bråvåkna i sted![]()