Hihi, det er det tryggeste jaJups, men er ikke alltid det går
veldig glad for at jeg bestemte meg for at denne tlf skulle beskyttes skikkelig med cover![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, det er det tryggeste jaJups, men er ikke alltid det går
veldig glad for at jeg bestemte meg for at denne tlf skulle beskyttes skikkelig med cover![]()
Familien syns det var rart at jeg skulle beskytte den sååå godt daHihi, det er det tryggeste ja![]()
Hehe...da skulle de ha sett våre søte små leke med "forbudte" tingFamilien syns det var rart at jeg skulle beskytte den sååå godt da![]()
nei blir virkelig ikke det! aner ikke hvor mange ganger mobilen min har dettet i bakken men er fortsatt like fin, ikke alle gangene er pga Amina daHehe...da skulle de ha sett våre søte små leke med "forbudte" tingBlir ikke akkurat behandlet pent...
![]()
Hehe...viktig med god beskyttelse da ja..nei blir virkelig ikke det! aner ikke hvor mange ganger mobilen min har dettet i bakken men er fortsatt like fin, ikke alle gangene er pga Amina da![]()
Ja, hvor er alle sammen?? Har snart 6500 da..RonjaR vi må nesten få flere inne her vis vi skal klare 7000 innlegg tror jeg![]()

Jups er ikke lett når jeg er like klønete som AminaHehe...viktig med god beskyttelse da ja..![]()
Ja HALLLOOOOOOOOOOOOOO ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!!!Ja, hvor er alle sammen?? Har snart 6500 da..Vi er flinke!!
![]()
Kniis...så det er der hun har arvet det fraJups er ikke lett når jeg er like klønete som Amina![]()
Ja HALLLOOOOOOOOOOOOOO ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!!!
Joa vi gjør en strålende jobb vil jeg si![]()

Hadde sett litt rart ut om du hadde prøvd det alene![]()
![]()
Vi drar lasset sammen, Shadow!!![]()

HahaHadde sett litt rart ut om du hadde prøvd det alene
![]()

nei nei, alt negativt er da arvet av han far[/quote="RonjaR, post: 15513175, member: 9877"]Kniis...så det er der hun har arvet det fra![]()
RonjaR vi må nesten få flere inne her vis vi skal klare 7000 innlegg tror jeg![]()
Ja, da er det vel sånn da!nei nei, alt negativt er da arvet av han far
Mente det var sånn det var![]()
Huff ja jeg må bli flinkere til å skape livTitter innom for å konstatere at det fortsatt er stille her..![]()