Ja jeg er fortsatt våkenlite?? Jeg har til og med sett Sandbakk!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg er fortsatt våkenlite?? Jeg har til og med sett Sandbakk!!![]()
Jeg tenkte på inne i denne trådenlite?? Jeg har til og med sett Sandbakk!!![]()
heheHadde en mistanke om det jeg og![]()

Har ikke de flere typer da?Jeg bruker Emmaljunga sin![]()
Selvsagt! Kjært barn ahr mange navnHææ? Er jeg blitt kråke også nå?![]()
God natt daNå tar jeg kvelden! Får kose dere masse i kveld snupper! Skravles i morra også =)
haha.. jeg elsker de smilyene asså... så liksom for meg at du lå langflat over bordet og slo i detIkke nåååå![]()
ikke rart det da! Slipper jo å grue seg til husvask...Ja jeg er fortsatt våken![]()

Godt muligHar ikke de flere typer da?
Jeg vet! Er hekta på smileys!!haha.. jeg elsker de smilyene asså... så liksom for meg at du lå langflat over bordet og slo i det![]()

Haha! Ja de er bra, de gir litt mer liv i kommentarenehaha.. jeg elsker de smilyene asså... så liksom for meg at du lå langflat over bordet og slo i det![]()
Jeg har den som fulgte med vogna. Den heter TrilleMaryLou var lei tissen.. Så vi snakker vesker istedet![]()
Hvordan type har du?
Ja veldig greit igrunnikke rart det da! Slipper jo å grue seg til husvask...![]()
Jeg også!!!Jeg vet! Er hekta på smileys!!![]()
Sjura om det høres penere utHææ? Er jeg blitt kråke også nå?![]()
Jaaaaaa, elsker min svarte skiphop studioEr dere fornøyd med stelleveska deres?
*prøver å snakke om noe annet enn tiss*![]()
ja, jeg mente inne i denne trådenJeg tenkte på inne i denne tråden![]()
YEY!!Ja jeg er fortsatt våken![]()
Importert fra USA... (halve prisen).. Den har mange små praktiske lommer... så får jeg fordelt ting litt rundt og slipper og ha alt i en og samme store lommeDet liker jeg;-)
Er farlig å gjøre noe utenom et par minutterOg nå er det lite folk her inne i tillegg![]()
Ja, men da er vi enige da!!ja, jeg mente inne i denne tråden![]()