Nei, er ikke det!!neimen det er da ikke bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, er ikke det!!neimen det er da ikke bra!
Vet ikke! Tror vi prater om alt og ingetingSå bra!! Hva skjer?
Jeg er her!![]()
Har vi et nytt tema nå btw? Skjønner tissen min er old newsNei, det går ikke![]()
Følte meg litt dum med beina på bordet,menst hun vasket herDa kan fruen sitte med bena på bordet igjen![]()
Vet ikke! Tror vi prater om alt og ingeting![]()
Det er min og, vært i flere netterBra!! Lillegutt er urolig, så jeg gruer meg til denne natten![]()
God natt søtis!Nå tar jeg kvelden! Får kose dere masse i kveld snupper! Skravles i morra også =)
Jeg bruker bare vanlige vesker.. Men har lyst på en emmaljungaEr dere fornøyd med stelleveska deres?
*prøver å snakke om noe annet enn tiss*![]()
Den var dyp!Men er dere eeeegentlig her... eller er egentlig verden bare et stort Matrix?
Haha...du er lat!i morga skal det vaskes her ogVaskedamen kommer
![]()
Hvor kom stellevesker fra? Jeg er fornøyd med min EmmaljungaJeg bruker bare vanlige vesker.. Men har lyst på en emmaljunga![]()
Supert, søtaJeg også!![]()
Hyggelig å se deg!Jeg er her litt til og fra, bedre enn ingenting!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Liker målet dittJa men da kjører vi på her igjen. Jeg må ha ca 240 innlegg til så har jeg 6000 før kl 00. Det må jeg vel klare![]()
Tsss...gammelt nytt..Har vi et nytt tema nå btw? Skjønner tissen min er old news![]()

det som skjer er at man må ha super fart på data og nett for å kunne følge opp her inneSå bra!! Hva skjer?