Jeg bruker bare vanlige vesker.. Men har lyst på en emmaljunga![]()
Jeg har en SkipHop og er veldig fornøyd.. den ser litt ut som en vanlig veske
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker bare vanlige vesker.. Men har lyst på en emmaljunga![]()
Vi er da ikke såå dypeDen var dyp!![]()
her snakker vi prioriteringHaha...du er lat!![]()
Det er min og, vært i flere netter![]()
jeg er dårlig på stellevesker!!.P nytt temaJeg har en SkipHop og er veldig fornøyd.. den ser litt ut som en vanlig veske![]()
Ja det renner på34 sider siden sist jeg var her!!!![]()
Jeg vet... kanskje vi egentlig er et lite univers på tuppen av nesa til en jækla svær hund?Den var dyp!![]()
Visste du var den smarteste av ossher snakker vi prioriteringJeg drar på shopping,menst hun vaske
![]()
Staaaaks 6000Ja det renner på117 innlegg siden jeg var her
![]()
MaryLou var lei tissen.. Så vi snakker vesker istedetHvor kom stellevesker fra? Jeg er fornøyd med min Emmaljunga![]()
jeg heller nok mot den hypotesen, jaJeg vet... kanskje vi egentlig er et lite univers på tuppen av nesa til en jækla svær hund?
Og nå er det lite folk her inne i tilleggJa det renner på117 innlegg siden jeg var her
![]()
Ikke nååååIkke??![]()

Jeg bruker Emmaljunga sinMaryLou var lei tissen.. Så vi snakker vesker istedet
Hvordan type har du?
Det liker jeg;-)Jeg har en SkipHop og er veldig fornøyd.. den ser litt ut som en vanlig veske![]()
Var faretruende her også en liten stundDet var akkurat det den gjorde![]()
lite?? Jeg har til og med sett Sandbakk!!Og nå er det lite folk her inne i tillegg![]()
Hadde en mistanke om det jeg ogVisste du var den smarteste av oss![]()

Ja, nå er det ikke mange igjen!!!Staaaaks 6000![]()
Hææ? Er jeg blitt kråke også nå?Aner ikke, men da er det hverfall ikke direkte løgnvi kaller også musa for kråka her
![]()