Haha!VAr bare en gang.. for mamma så meg, så hu fulgte meg etter det =P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha!VAr bare en gang.. for mamma så meg, så hu fulgte meg etter det =P
Man dør da bare bittelitt!!Har ikke tid til dødsfall nå![]()

Jepp ;-) kråka, sjura eller pess kråka / pess sjuraSom i mellom beina- musa???
Det var jo koselig å høreJeg må faktisk nesten legge meg, om jeg skal klare å være fresh på jobb i morra! men klarer ikke legge dere fra meg!
Ok da, så lenge det bare er bittelittMan dør da bare bittelitt!!![]()
Er du gal, en hel dagJeg også!!Klarer ikke å gå en eneste dag uten å ha gjort det
![]()
Goood!!Jepp ;-) kråka, sjura eller pess kråka / pess sjura![]()
Der forsvant sjarmen med kråker i tretoppen lissom!!Ikke sant! =D hahahah... men må være oppe kl 5 å finne ut som jeg skal ha hudfarga strømpe bukse eller svart! hahaDet var jo koselig å høre![]()
Fresh på jobb kan du være på tirsdagJeg må faktisk nesten legge meg, om jeg skal klare å være fresh på jobb i morra! men klarer ikke legge dere fra meg!
det holder lenge!Ok da, så lenge det bare er bittelitt![]()
Hehe...valges kval!Ikke sant! =D hahahah... men må være oppe kl 5 å finne ut som jeg skal ha hudfarga strømpe bukse eller svart! haha
jo, da å.. men sjefen over hele norden kommer, så er viktig dag i morra!Fresh på jobb kan du være på tirsdag![]()
ter skikkelig =PHehe...valges kval!![]()
Begynner faktisk å merke det selv...Det laster saakte![]()
Da er det kanskje greit og være uthvilt jajo, da å.. men sjefen over hele norden kommer, så er viktig dag i morra!
Eller ble det stille??Begynner faktisk å merke det selv...
Ja, er det da =PDa er det kanskje greit og være uthvilt ja![]()